Ελληνικές επιχειρήσεις και καινοτομία
Τη δυνατότητα των ελληνικών ΜΜΕ να καινοτομούν και να συμπεριλάβουν την Έρευνα και την Ανάπτυξη (R&D) στο επιχειρηματικό τους μοντέλο, στις δεδομένες συνθήκες του οικονομικού και επιχειρηματικού περιβάλλοντος εξετάζει ερευνητική πρωτοβουλία του Εργαστηρίου Εφαρμοσμένου Μάρκετινγκ Διοίκησης & Οικονομίας του Τμήματος Σχεδιασμού & Τεχνολογίας Ξύλου & Επίπλου του ΤΕΙ Θεσσαλίας.
Διαβάστε περισσότερα στην εφημερίδα μας, στο φύλλο της Πέμπτης 7 Αυγούστου.