Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

 

Αυξημένος κατά 8 μονάδες ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα

Στις 60 μονάδες ανήλθε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης το τρίτο τρίμηνο 2017 στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας Consumer Confidence της Nielsen, παρουσιάζοντας αύξηση οκτώ μονάδων.

Σύμφωνα με την έρευνα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης έχει επηρεαστεί, κυρίως, από τις πιο θετικές εκτιμήσεις για την ανεργία τους επόμενους δώδεκα μήνες, σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2017.

Όπως προκύπτει από τα ευρήματα της έρευνας, ποσοστό 83% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι η χώρα θα συνεχίσει να βρίσκεται σε οικονομική ύφεση και την επόμενη χρονιά. Σημειώνεται, ότι είναι το υψηλότερο ποσοστό ανάμεσα στις 63 χώρες που συμμετέχουν στην έρευνα της Nielsen ανά τον κόσμο.

 

Πηγή: ΑΠΕ

    

 

randomness