Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

e-ΕΦΚΑ: Μονιμοποίηση των ηλεκτρονικών ραντεβού και 50 ηλεκτρονικές υπηρεσίες για τον πολίτη

Την ενίσχυση δύο μέτρων που θα συντελέσουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και παράλληλα θα αντιμετωπίσουν σημαντικά την ταλαιπωρία των πολιτών ανακοίνωσε η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ: αφενός μεν τη μονιμοποίηση και επέκταση του συστήματος των ηλεκτρονικών ραντεβού αφετέρου δε την παροχή 50 ηλεκτρονικών υπηρεσιών, οι οποίες θα αυξηθούν σταδιακά, καλύπτοντας ολοένα και περισσότερες συναλλαγές με τους πολίτες.
Σύμφωνα με ανακοίνωση, στρατηγική της διοίκησης του e-ΕΦΚΑ είναι τα δύο παραπάνω εργαλεία να συνδυαστούν με τη διάθεση επιπλέον ηλεκτρονικών υπηρεσιών του φορέα, μέσω των ΚΕΠ, την υπηρεσία myEFKAlive, που σύντομα θα τεθεί σε λειτουργία, καθώς και με το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, το οποίο θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, δωρεάν για τους πολίτες και με μηδενικό χρόνο απόκρισης.

 

Διαβάστε περισσότερα στο φύλλο του Λ.Τ. της Παρασκευής 2/7.

    

randomness