Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

Έτσι δρούσε η σπείρα του έκλεψε αυτοκίνητα

Η σπείρα ήταν διαρθρωμένη ιεραρχικά και διακινούσαν τα αυτοκίνητα σε Μεσσηνία και Κρήτη. Έκλεβαν συγκεκριμένα μοντέλα κατά παραγγελία. Εκτιμάται πως μέσα σε διάστημα ενός έτους οι κακοποιοί έκλεψαν και πούλησαν μεταποιημένα τουλάχιστον 500 αυτοκίνητα!

Στη σπείρα συμμετείχαν ένας ιδιοκτήτης συνεργείου αυτοκινήτων που φέρονταν μάλιστα ως επισήμως εξουσιοδοτημένο από αυτοκινητοβιομηχανία και ένας κλειδαράς, ο οποίος κατασκεύαζε πασπαρτού κλειδιά προκειμένου να μην παραβιάζεται το αυτοκίνητο και να το ανοίγουν οι κλέφτες κατευθείαν σε μόλις 30 δευτερόλεπτα.

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση από την Ασφάλεια Αττικής, οι κλέφτες τα «καλά κομμάτια», εν προκειμένω τα ακριβά αυτοκίνητα που έκλεβαν, τα πωλούσαν σε Μεσσηνία και Κρήτη και μάλιστα κατά παραγγελία.

Έτσι νομιμοποιούσαν τα κλεμμένα

Εντυπωσιάζει πάντως ο τρόπος με των οποίο η σπείρα νομιμοποιούσε τα κλεμμένα αυτοκίνητα. Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της υπόθεσης, οι κακοποιοί έβρισκαν αυτοκίνητα τρακαρισμένα, ίδιας μάρκας και μοντέλο με το κλεμμένο και τα αγόραζαν με νόμιμο τρόπο και βέβαια έναντι «πινακίου φακής».

Στη συνέχεια, σε συνεργείο αυτοκινήτων στα δυτικά προάστια, με το οποίο συνεργάζονταν οι κακοποιοί και φέρονταν ως εξουσιοδοτημένο συνεργείο επισκευής μοντέλων Γερμανικής φίρμας, άλλαζαν χρώμα στο κλεμμένο Ι.Χ., του «φορούσαν» τις πινακίδες του τρακαρισμένου και βέβαια χτυπούσαν τον αντίστοιχο αριθμό πλαισίου στον κινητήρα. Τέλος πλαστογραφούσαν τα χαρτιά και μεταπωλούσαν το κλεμμένο αυτοκίνητο σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές. 

Ο αρχηγός και τα πρωτοπαλίκαρα

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, συνολικά συνελήφθησαν 12 άτομα, Έλληνες και αλλοδαποί, ανάμεσά τους και τα τρία αρχηγικά μέλη του κυκλώματος, τα οποία είχαν διακριτούς ρόλους.

Ένας 27χρονος που φέρεται ως ο απόλυτος αρχηγός είχε ιδιαίτερα μεγάλη εμπειρία, τόσο στις κλοπές, όσο και στην εμπορία νόμιμων αλλά και κλεμμένων οχημάτων, καθώς είχε πολλές γνωριμίες στο χώρο πωλήσεων αυτοκινήτων. 

Τα πρωτοπαλίκαρα του ήταν ένας 29χρονος και ένας 32χρονος, φερόμενοι ως υπαρχηγοί του κυκλώματος. Αυτοί έκλεβαν τα αυτοκίνητα, καθώς ο φερόμενος αρχηγός της εγκληματικής οργάνωσης, είχε βρει τους κωδικούς για την κατασκευή κλειδιών πασπαρτού για συγκεκριμένα μοντέλα αυτοκινήτων.

Οι κλοπές των 30 δευτερολέπτων

Όπως αποδείχθηκε από την έρευνα τις Ασφάλειας Βορειοανατολικής Αττικής και συγκεκριμένα του Τμήματος Ασφάλειας Αμαρουσίου, οι κακοποιοί συνεργάζονταν με κλειδαρά στην περιοχή του Περιστερίου. Του έδιναν τους κωδικούς για τα μοντέλα που ήθελαν να κλέψουν και άμεσα τους κατασκεύαζε κλειδί πασπαρτού. 

Κατά συνέπεια, μέσα σε διάστημα 20 έως 30 δευτερόλεπτων οι κακοποιοί, είχαν κλέψει το αυτοκίνητο που είχαν βάλει στο μάτι. Μάλιστα οι δράστες για να αποφύγουν την περίπτωση, ο ιδιοκτήτης του κλεμμένου αυτοκινήτου να είχε εγκαταστήσει σύστημα δορυφορικού εντοπισμού (GPS), στάθμευαν το κλεμμένο όχημα σε απόμερο σημείο της Αττικής και ανά τακτά χρονικά διαστήματα έκαναν βόλτες στην περιοχή, προκειμένου να δουν εάν το έχει εντοπίσει ο ιδιοκτήτης του.

 

ΠΗΓΗ NEWSIT

    

 

Απόψεις

# Μπροστάρης σε όλους τους αγώνες των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ το στέλεχος του ΚΚΕ και Περιφερειακός Σύμβουλος Στερεάς ο Κώστας Μπασδέκης, έχει αναδείξει το πρόβλημα σε όλα...

Ενημερωτικά δελτία

Ενημερωθείτε άμεσα από την εφημερίδα μας για τις τελευταίες ειδήσεις μέσα από την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.
randomness