Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

Χρ. Σπίρτζης: Αλλαγή του αναπτυξιακού σχεδιασμού στα δημόσια έργα, που θα φέρει έργα ουσίας και όχι βιτρίνας

Την αλλαγή του, ανακοίνωσε από τον Βόλο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου, σε αίθουσα της Ένωσης Συντακτών Θεσσαλίας, Στερεάς Ελλάδας και Εύβοιας.
 
Ο κ. Σπίρτζης ανακοίνωσε ότι από εδώ και στο εξής «ο αναπτυξιακός σχεδιασμός στην Ελλάδα τίθεται σε νέα βάση και δεν θα γίνονται έργα βιτρίνας, αλλά έργα που θα συνιστούν την αλλαγή της παραγωγικής φυσιογνωμίας της χώρας και θα πρέπει οι παραγωγικοί φορείς να συνεργάζονται μεταξύ τους και να διαβουλεύονται με τις τοπικές κοινωνίες, ώστε τα έργα να έχουν στόχευση». Μάλιστα, τόνισε είναι απαραίτητος και αναγκαίος ο περιφερειακός σχεδιασμός, ώστε με αυτόν τον τρόπο να ιεραρχούνται οι παρεμβάσεις και να χρηματοδοτούνται σωστά τα έργα υποδομής.
 
Αναφερόμενος στους νέους αυτοκινητόδρομους της χώρας και με αφορμή την παράδοση στη χρήση και κυκλοφορία των μεγάλων σηράγγων στα Τέμπη και στον Πλαταμώνα, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι από την πλευρά της κυβέρνησης πολύ σύντομα θα υπάρξει συνολική πρόταση για το θέμα των διοδίων, με προοπτική εντός του 2018 να υφίσταται και να λειτουργεί ένα ενιαίο σύστημα διοδίων σε ολόκληρη τη χώρα, όπου οι οδηγοί-χρήστες των αυτοκινητοδρόμων θα πληρώνουν ανάλογα με την απόσταση που θα διανύουν. Θα διασφαλιστεί έτσι ένα σύστημα με δίκαιες χρεώσεις.
 
Ο κ. Σπίρτζης κατηγόρησε την κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου ότι άφησε μία κουτσουρεμένη προγραμματική περίοδο για έργα με περιορισμενα κονδύλια, εξαιτίας λανθασμένης διαπραγμάτευσης, αλλά η σημερινή κυβέρνηση κατάφερε με σωστό τρόπο διαπραγμάτευσης να βρει χρηματοδοτικά εργαλεία και να ενισχύσει τα νέα έργα.
 
«Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ έχουν στόχο τον αποπληθωρισμό της χώρας, όμως εμείς θα ανατρέψουμε το σχέδιο αυτό, με παραγωγική δράση και χρήσιμα αναπτυξιακά έργα», είπε ο Χρήστος Σπίρτζης.

O υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανακοίνωσε και μια σειρά σημαντικών και ουσιαστικών έργων που αφορούν την μητροπολιτική περιφέρεια του Βόλου, όπως τη χρηματοδότηση για την επέκταση του περιφερειακού του Βόλου στο τμήμα από την Αγριά έως και το Μαλάκι που θα δώσει τεράστια ανάσα στο τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της περιοχής, ενώ τον Ιούνιο θα ολοκληρωθεί η μελέτη για άμεση δημοπράτηση του έργου κατάργησης του "S" της σιδηροδρομικής γραμμής μέσα στην πόλη του Βόλου και χάραξη νέας γραμμής που θα παρακάμπτει όλη την Νέα Ιωνία.
 
Μέσα στον Βόλο και την ευρύτερη περιοχή του θα κατασκευασθούν τέσσερις επιπλέον κυκλικοί κόμβοι από τη διασταύρωση Αθηνών- Λαρίσης μέχρι τη Χρυσή Ακτή Παναγίας και άλλοι δύο στον παλιά εθνική οδό Βόλου - Λάρισας.

Επίσης ο κ. Σπίρτζης επισήμανε ότι με την ψήφιση του νόμου για τα υδατοδρόμια ο Βόλος θα έχει μεγάλο πλεονέκτημα σύνδεσης με άλλες περιοχές. 

Τέλος, τόνισε ότι η ΓΑΙΟΣΕ έλαβε εντολή να προχωρήσει και να ωριμάσει το σχέδιο για τη δημιουργία μεγάλου εμπορευματικού κέντρου στον Βόλο με παράλληλη ανάπτυξη αντίστοιχα και για το λιμάνι.

Τον υπουργό συνόδευαν ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Θανάσης Βούρδας και ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Δέδες, η υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου, οι βουλευτές Μαγνησίας Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος και Μάκης Μπαλλής, η πρώην υφυπουργός Μαρίνα Χρυσοβελώνη, ο δήμαρχος Ζαγοράς- Μουρεσίου Παναγιώτης Κουτσάφτης, καθώς και στελέχη του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ.

 

(ΑΠΕ)

 

 

    

 

Απόψεις

Γράφει ο Χ.Τ. ο Βιτ’λιώτης13/04/2024Ελλάς Ελλήνων αχταρμάςΧώρα της προσωπίδαςΜ’ όλα τα φρούτα τις ψευτιάςΈμποροι της ελπίδας.--Η ψευτιά και το …μπουγέλοΈχουν μέλι στο...
randomness