Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

Στέλιος Παππάς: Όπου υπάρχουν σκάνδαλα θα τα αποκαλύψουμε

«Πάμε να καθαρίσουμε έναν Οργανισμό, ο οποίος δεν έχει την καλύτερη φήμη» δήλωσε ο νέος πρόεδρος του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), Στέλιος Παππάς, μιλώντας στο «Κόκκινο Θεσσαλονίκης 93,4» και πρόσθεσε ότι «όταν συγκρούεσαι δεν μπορεί να τους ευχαριστείς όλους, θα δυσαρεστείς αυτούς που είχαν συμφέρον να συνεχίζεται μια μη ομαλή κατάσταση, και θα προσπαθήσεις να ευχαριστήσεις τον λαό που είναι και ο μεγάλος στόχος [...] Είναι πάρα πολύ σοβαρή η δουλειά για να παίζουμε, φαίνεται πως το ξέρουν και θέλουν να το κάνουν "γαργάρα"».  
 
Σύμφωνα με τον νέο πρόεδρο του ΟΑΣΘ, «οι συγκοινωνίες είναι ένα κοινό αγαθό το οποίο πρέπει να απολαμβάνει ο πολίτης, πρέπει να υπάρχει ένα δυναμικό που να μπορεί να του το προσφέρει. Οφείλουμε να οικοδομήσουμε πάρα πολύ καλές σχέσεις με το προσωπικό έτσι ώστε να μπορεί να ανταποκρίνεται στον κοινωνικό ρόλο ο οποίος του έχει ανατεθεί».
 
«Μια κοινωνία», πρόσθεσε, «αναδεικνύει τον πολιτισμό αν μπορεί να διασφαλίζει τα δικαιώματα των πολιτών, και κυρίως των πολιτών που δεν έχουν τη δυνατότητα να τα διεκδικήσουν οι ίδιοι. Που σημαίνει ότι και στις συγκοινωνίες, στην παιδεία, και στην υγεία απόλυτη προτεραιότητα έχουν οι μαθητές, τα άτομα με ειδικές ανάγκες, οι γέροντες, και φυσικά όλοι οι πολίτες που βρίσκονται σε μειονεκτικότερη θέση από κάποιους άλλους».  
 
«Δεν έρχομαι από τον Άρη, αλλά από την Αθήνα, και με πολύ καλή γνώση επί του θέματος»

Ο ίδιος διευκρίνισε ότι «αυτή η ιστορία είναι μεταβατική, έχει μια ημερομηνία λήξης στο τέλος του 2019, γιατί μια-μια τις δραστηριότητες πρέπει να τις εξυγιάνουμε και να τις μεταβιβάζουμε στον νέο φορέα. Να ξεσκαρτάρουμε την κατάσταση για να μπορέσει σε έναν χρονικό ορίζοντα ορατό να υπάρξει μια απολύτως εξυπηρετική διαδικασία για τους πολίτες. Δεν έρχομαι από τον Άρη, αλλά από την Αθήνα, και με πολύ καλή γνώση επί του θέματος».

Ως προτεραιότητα της νέας διοίκησης χαρακτήρισε το να υπάρχουν «καλές αστικές συγκοινωνίες για τους πολίτες, να πληρώνονται στην ώρα τους οι εργαζόμενοι για να μπορούν να προσφέρουν». Τόνισε δε, ότι «βεβαίως όπου υπάρχουν σκάνδαλα θα τα αποκαλύψουμε. Με αυτή την εντολή ερχόμαστε στον ΟΑΣΘ».

Απαντώντας στα σχόλια που έγιναν από την αντιπολίτευση για την σχέση του με τον υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκο Παππά, τόνισε: «έχουμε πολλή και σοβαρή δουλειά να κάνουμε για να παίζουμε. Η σύνδεσή της δικής μου τοποθέτησης μου με τον Νίκο είναι τελείως βλακώδης. Είμαστε στο κίνημα με κατάθεση ψυχής. Μερικές φορές γελάω μερικά από αυτά που λέγονται και θα τα χρησιμοποιώ ως ανέκδοτα».
 
Σε ό,τι αφορά την αποποίηση μισθού απάντησε ότι ήταν ζήτημα τιμής για εκείνον να αποποιηθεί τον μισθό του προέδρου του ΟΑΣΘ την στιγμή που οι εργαζόμενοι είναι δύο μήνες απλήρωτοι. «Είμαι λιτός άνθρωπος, μου φτάνει η σύνταξή μου και κυκλοφορώ με το λεωφορείο. Θα δημοσιοποιήσω όλα τα περιουσιακά μου στοιχεία» κατέληξε.  


Η κυκλοφορία 520 λεωφορείων τον Σεπτέμβριο το μεγάλο στοίχημα για τη νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ

Η κυκλοφορία 520 λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη τον Σεπτέμβριο, έναντι περίπου 260 το φετινό καλοκαίρι, θα αποτελέσει το μεγάλο στοίχημα για τη νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ, όπως επισήμανε ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στον Οργανισμό, Δημήτρης Τσερμενίδης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ, "Πρακτορείο 104,9 FM".   

Ο ίδιος ανέφερε ότι «πρέπει να υπάρχει συνεργασία νέας διοίκησης και εργαζομένων και πρέπει σε συνεννόηση με το αρμόδιο υπουργείο να δοθούν χρήματα για επισκευές λεωφορείων (το καλοκαίρι έπρεπε να κυκλοφορούν 420 λεωφορεία και κυκλοφορούν 260, καθώς υπάρχουν πολλές βλάβες), να γίνει αναδιάρθρωση γραμμών, να δημιουργηθούν νέες γραμμές, να διατηρηθεί η τιμολογιακή πολιτική για να παραμείνει φθηνή η συγκοινωνία για τον πολίτη. Το λεωφορείο να πηγαίνει παντού σε όλο τον νομό».  

Ο κ. Τσερμενίδης σημείωσε ότι υπήρξε συνάντηση με τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη, την περασμένη Δευτέρα και έχουν κατατεθεί προτάσεις και στη διοίκηση, που αφορούν κυρίως στις προμήθειες, με στόχο να υπάρχει ρευστότητα για αλλαγή ανταλλακτικών στα λεωφορεία (στόχος τα 520 λεωφορεία στους δρόμους) και να συζητηθεί η αντικατάσταση των αστικών στην 20ετία ή στη 15ετία. Ο ίδιος τόνισε ότι «πρέπει να εξυπηρετηθούν σημεία του νομού όπως η Άνω Περαία και ότι πριν από τη λειτουργία του Μετρό θα πρέπει να έχει γίνει προγραμματισμός για συνδυασμένη αστική συγκοινωνία».

Πρόσθεσε ότι «υπάρχει πρόταση του υπουργείου Μεταφορών για νέα συλλογική σύμβαση εργασίας και η συνεργασία με το υπουργείο και στον τομέα αυτό είναι πολύ καλή».   

Ο Φώτης Μπίμπασης, μέλος του νέου διοικητικού συμβουλίου του ΟΑΣΘ, δήλωσε από την πλευρά του στο "Πρακτορείο FM" ότι «στόχος της νέας διοίκησης είναι να υπάρχουν λεωφορεία που θα είναι προσβάσιμα σε άτομα με αναπηρία».


(ΑΠΕ)


    

 

Απόψεις

# Οι εργαζόμενοι της ΛΑΡΚΟ έκαναν χθες κατάληψη στο ήδη κλειστό εργοστάσιο της ΛΑΡΚΟ !  Αντιδράσεις@ Όλοι οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία της Περιφέρειας...

Ελλάδα