Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

AΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΡΑΝΑΣΤΑΣΗΣ : ΤΟ ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΒΕΛΟΣ ΔΕΝ ΣΤΑΘΜΕΥΕΙ ΛΕΙΑΝΟΚΛΑΔΙ- ΛΑΜΙΑ

 
Θυσία στο να μη γράφει η ΤΡΕΝΟΣΕ στο Θεσσαλονίκη Αθήνα διάρκεια διαδρομής 4 ώρες αλλά 3:56!
Οφείλουμε όλοι να αντιδράσουμε.
Με την υπογραφή της σύμβασης για τις άγονες γραμμές, που χαρακτηρίστηκε ως συμφωνία πρότυπο για το μέλλον!
προβλέπονται :
- Η καταβολή από το Δημόσιο στην ιταλικών συμφερόντων ΤΡΑΙΝΟΣΕ 50 εκατ. ευρώ ετησίως για τα επόμενα 10 χρόνια, με αυτόματη επέκταση 5 ετών μετά το τέλος της δεκαετίας. Η αξία της σύμβασης δηλαδή ανέρχεται σε 750 εκατ. ευρώ.
- Το πρώτο πρωινό τρένο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΑΘΗΝΑ (51IC), με άφιξη στην ΑΘΗΝΑ 10:22’, παύει να σταθμεύει στο ΛΕΙΑΝΟΚΛΑΔΙ (ΛΑΜΙΑ) στις 8:38’. Δηλαδή το τρένο αυτό διέρχεται τη ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ σαν να είναι σε τούνελ!
Να θυμηθούμε ότι το τρένο αυτό, το 2019 επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, στάθμευε πέρα από το Λειανοκλάδι και στο Παλαιοφάρσαλο, με διάρκεια της διαδρομής Θεσσαλονίκη - Αθήνα 3:51’ ώρες
Σήμερα, μετά από 3 χρόνια κυβέρνησης Ν.Δ., χωρίς στάση σε Λειανοκλάδι και Παλαιοφάρσαλο, η διάρκεια της ίδιας διαδρομής θα είναι 3:56 ώρες και πανηγυρίζουν!
Τι πέτυχαν, λοιπόν, με τις αλλαγές αυτές:
Κάποιος που θέλει να ταξιδέψει για πρωϊνή δουλειά από τη ΛΑΜΙΑ στην ΑΘΗΝΑ, θα επιλέξει το 53IC στις 11:07’ από το Λειανοκλάδι, με άφιξη στην ΑΘΗΝΑ 13:03’!
Εναλλακτικά, μπορεί να επιλέξει το δρομολόγιο C121(Λεωφορείο), να ξεκινήσει 6:57’ από το Λειανοκλάδι και σε 5 ώρες (11:57’) να φθάσει στην Αθήνα.
Δηλαδή, στην ψηφιακή εποχή, το πολυδιαφημισμένο επιτελικό κράτος μας επαναφέρει στην εποχή του αραμπά.
▪ Η άλλη μεγάλη απάτη: Ανακοινώθηκε ότι προστίθενται οι εξής νέες διαδρομές: Τιθορέα – Λειανοκλάδι – Λαμία - Στυλίδα και Λειανοκλάδι - Λαμία (για εξυπηρέτηση μετεπιβιβάσεων από/σε δρομολόγια IC Αθήνα – Θεσσαλονίκη - Αθήνα). Αλήθεια αυτές οι γραμμές δεν λειτουργούσαν το 2019; Πότε σταμάτησαν και πότε θα (ξανα)ξεκινήσουν;
Οι πολίτες της περιοχής μας απαιτούν να εξυπηρετούνται με το φθηνότερο, ασφαλέστερο και οικολογικότερο μεταφορικό μέσο, τον σιδηρόδρομο, με πύκνωση των δρομολογίων ώστε να αντιμετωπίζονται πραγματικά οι ανάγκες των επιβατών.
Η κυβέρνηση εγκατέλειψε την συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου και την χρηματοδότηση των υποδομών, που ήταν αναγκαίες για τον πλήρη εκσυγχρονισμό της γραμμής δεδομένου ότι, τα τελευταία τρία χρόνια δεν έχει γίνει καμιά παρέμβαση από αυτές που με στόμφο ανακοινώνονται κάθε τόσο.