Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

Ερώτηση Γιώργου Κοτρωνιά στον υπουργό Μεταφορών για τους παραδρόμους στη Φθιώτιδα

Πέντε ερωτήματα στον Υπουργό Μεταφορών για την ασφαλή χρήση των παραδρόμων στην Φθιώτιδα  κατέθεσε  ο βουλευτής Φθιώτιδας Γιώργος Κοτρωνιάς , προτείνοντας παράλληλα να επιβληθεί νομοθετικά στους οδηγούς βαρέων οχημάτων ξένης υπηκοότητας  με την είσοδο τους στα σύνορα της χώρας, να καταβάλουν προκαταβολικά το αντίστοιχο της δηλούμενης διαδρομής τους, ποσό των διοδίων και να περνούν κατόπιν ελεύθερα από τα μετωπικά διόδια των αυτοκινητοδρόμων.
  Συγκεκριμένα ο βουλευτής ρωτά τον υπουργό :
  Γιατί κάθε φορά που γίνονται οι απαραίτητες εργασίες συντήρησης στα τούνελ του Αγίου Κωσταντίνου των Καμένων Βούρλων και της Στυλίδας πρέπει η κίνηση για μεγάλο διάστημα (ακόμα και 15 ημερών) να μετατίθεται εξολοκλήρου και να επιβαρύνει τους παράδρομους και όλο το παράπλευρο δίκτυο , το οποίο όπως τονίστηκε δεν κατασκευάστηκε με υπόβαση ανθεκτική σε μεγάλα φορτία σε αντίθεση με την υπόβαση του δικτύου των αυτοκινητοδρόμων;
 Γιατί όλες οι δημοπρατήσεις πρέπει να γίνονται στις Υπηρεσίες των Αθηνών όπου σωρεύονται τα θέματα από όλη την Ελλάδα ενώ θα μπορούσαν να αποκεντρωθούν στις αντίστοιχες Περιφερειακές Υπηρεσίες ;

 Γιατί καθυστερούν οι παραχωρήσεις και δεν κατασκευάζονται τα πλευρικά διόδια , ώστε να αποτρέπεται η ανεξέλεγκτη είσοδος βαρέων οχημάτων από τους αυτοκινητοδρόμους στους παραδρόμους ;
  Μέσα από ποια μέτρα συνεργασίας με το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη σκοπεύετε να σταματήσετε την παράνομη χρήση των παραδρόμων από βαρέα οχήματα, διότι σε ερώτηση μου η Ελληνική Αστυνομία ΕΛΑΣ εμφανίζει ως κόλλημα εφαρμογής του νόμου την μη ύπαρξη σχετικής απαγορευτικής σήμανσης στους παράπλευρους δρόμους.

Επίσης ο κ. Κοτρωνιάς με αφορμή το θανατηφόρο δυστύχημα στον δρόμο που συνδέει τον Καραβόμυλο  με τον Αχινό  και αποτελεί τμήμα του παλαιού εθνικού δρόμου Λαμίας - Βόλου , στο οποίο έχασε τη ζωή του ένας έφηβος που παρασύρθηκε κάνοντας ποδήλατο από διερχόμενο Ι.Χ.  προτείνει  την μελέτη και ανάπλαση του τμήματος αυτού μήκους 4.5 χιλιομέτρων με την προσθήκη ισχυρού φωτισμού, με την διαπλάτυνσή του και με την δημιουργία λωρίδας ποδηλατοδρόμου όχι στην στάθμη του οδοστρώματος αλλά στην στάθμη ενός διευρυμένου πεζοδρομίου που θα κατασκευαστεί από τη μία πλευρά του και θα παρέχει πρόσθετη ασφάλεια στους πεζούς και ποδηλάτες, μιας και το περιβάλλον χαρακτηρίζεται ως ημιαστικό.

    

 

Απόψεις

Γράφει η Γιώτα Τριανταφύλλου  Ποτάμι ο χρόνος,αναζητώ τη χαρά.Αγκαλιά, με πόδια μπλεγμένα, ξεβρασμένα θέλω κι ανάγκες,πιάστηκα στο πρώτο κλαδίπου περνούσε.Κοίταξα...

Ενημερωτικά δελτία

Ενημερωθείτε άμεσα από την εφημερίδα μας για τις τελευταίες ειδήσεις μέσα από την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.