“Εξοικονομώ”: Παράταση για τα προγράμματα – Η νέα προθεσμία
Με δεδομένη την ολοκλήρωση του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, η νέα προθεσμία για όλα τα προγράμματα “Εξοικονομώ” είναι οριστική και δεν προβλέπεται περαιτέρω παράτασή της, αναφέρει το ΥΠΕΝ.
Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοινώνει την παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας ολοκλήρωσης για όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ» που υλοποιούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με στόχο τη στήριξη πολιτών και επιχειρήσεων, καθώς και τη διασφάλιση της ομαλής ολοκλήρωσης των παρεμβάσεων ενεργειακής αναβάθμισης.



Αριθμός Πιστοποίησης: Μ.Η.Τ. 242014

