«Λευκό βέλος»: Συγγνώμη από την Hellenic Train για την ταλαιπωρία ωρών των επιβατών
Συγγνώμη από τους επιβάτες του «Λευκού Βέλους» για την απίστευτη ταλαιπωρία που υπέστησαν την Πέμπτη, ζήτησε η εταιρεία Hellenic Train, τονίζοντας ωστόσο, πως δεν ευθύνεται η ίδια για την ταλαιπωρία των επιβατών, αφού η βλάβη αφορούσε τις υποδομές.
Με ανακοίνωση που εξέδωσε τα μεσάνυχτα η εταιρεία, ανακοίνωσε παράλληλα πως το σύνολο των επιβατών αποζημιώθηκε μετά την ταλαιπωρία τους.
Σημειώνεται πως η αμαξοστοιχία 60, δηλαδή το «Λευκό Βέλος», που αναχώρησε στις 17:22 το απόγευμα της Πέμπτης από την Αθήνα με προορισμό τη Θεσσαλονίκη, ακινητοποιήθηκε κοντά στο σταθμό Δεκελείας. Οι επιβάτες περίμεναν εντός των βαγονιών, τα οποία, μάλιστα, δεν είχαν κλιματιστικό. Τελικά το τρένο ρυμουλκήθηκε ως το σταθμό Δεκέλειας, όπου και κατέβηκαν οι επιβάτες.
Ως αποτέλεσμα, ακυρώθηκαν ή καθυστέρησαν πολλά δρομολόγια σε διάφορα σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου. Εκτός λειτουργίας έμεινε και ο Προαστιακός της Αθήνας, ενώ η ηλεκτροκίνηση στη γραμμή του Αεροδρομίου αποκαταστάθηκε πολύ αργά το βράδυ.