Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

  Αριθμός Πιστοποίησης: Μ.Η.Τ. 242014

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στον ΣΗΠΕ

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 20/6/2026, στο αμφιθέατρο της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, η εκλογοαπολογιστική συνέλευση του ΣΗΠΕ (Σύνδεσμος Ημερήσιου Περιφερειακού Τύπου), κατά την οποία αναδείχθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου.
Πρώτος σε σταυρούς προτίμησης εξελέγη ο Γιώργος Μιχαλόπουλος, ενώ αμέσως μετά το πέρας της εκλογικής διαδικασίας, το νέο Διοικητικό Συμβούλιο συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής: Πρόεδρος: Γιώργος Μιχαλόπουλος («ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» Λάρισας), Αντιπρόεδρος: Παρασκευάς Περάκης («Χανιώτικα νέα») Γενικός Γραμματέας: Γιάννης Κουτσολιόντος («ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ» Ιωαννίνων) Ταμίας: Σταύρος Φανφάνης («ΧΡΟΝΟΣ» Κομοτηνής) και Κοσμήτορας: Δημήτρης Πλεμμένος («ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» Καλαμάτας).
Για την Εξελεγκτική Επιτροπή εκλέχθηκαν οι: Νάντια Σαμαρά («ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ» Αγρινίου), Δημήτρης Καρεκλίδης («ΜΑΓΝΗΣΙΑ» Βόλου) και Γιάννης Χριστόπουλος («ΠΡΩΙΝΗ ΓΝΩΜΗ», Αχαΐας).
Μετά τη συγκρότηση σε σώμα, ο επανεκλεγείς Πρόεδρος Γιώργος Μιχαλόπουλος προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Θέλω να σας ευχαριστήσω από καρδιάς για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε στη σημερινή εκλογική διαδικασία. Το αποτέλεσμα με συγκινεί βαθιά, γιατί το εκλαμβάνω ως αναγνώριση μιας κοινής πορείας, μιας κοινής προσπάθειας και ενός κοινού αγώνα για έναν ισχυρό, ανεξάρτητο και ουσιαστικά παρεμβατικό ΣΗΠΕ. Τα χρόνια που πέρασαν δώσαμε μαζί δύσκολες μάχες. Πετύχαμε πολλά, αλλά γνωρίζουμε όλοι ότι έχουμε ακόμη περισσότερα μπροστά μας. Η εμπιστοσύνη που μου δείξατε αποτελεί κυρίως ευθύνη. Ευθύνη να συνεχίσω να υπηρετώ τον Σύνδεσμο με την ίδια αφοσίωση, την ίδια ανεξαρτησία και την ίδια πίστη στις δυνατότητες του περιφερειακού Τύπου. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους που συμμετείχαν στην εκλογική διαδικασία, ανεξαρτήτως επιλογής. Δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι. Υπάρχει μόνο ένας κοινός στόχος: ένας ΣΗΠΕ πιο δυνατός, πιο σύγχρονος και πιο χρήσιμος για όλα τα μέλη του. Σας ευχαριστώ για την τιμή, για τη στήριξη και κυρίως για την εμπιστοσύνη σας. Συνεχίζουμε μαζί».

Ο Διευθυντής του “Λ.Τ.” Σπύρος Ρίζος εύχεται στο νέο Δ.Σ. του ΣΗΠΕ καλή επιτυχία στο έργο τους.

 

Στη φωτογραφία: Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο: (από αριστερά): Γιάννης Κουτσολιόντος, Σταύρος Φανφάνης, Γιώργος Μιχαλόπουλος,
 Δημήτρης Πλεμμένος και Παρασκευάς Περάκης

 

Απόψεις

@O Παναγιώτης Βασιλείου μας θυμίζει, με μια φωτογραφία που δημοσίευσε στο προσωπικό του ιστολόγιο, τη μεγαλύτερη πολιτική συγκέντρωση που έγινε ποτέ στη Λαμία στις...

Ενημερωτικά δελτία

Ενημερωθείτε άμεσα από την εφημερίδα μας για τις τελευταίες ειδήσεις μέσα από την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.

Μηνιαίο αρχείο ειδήσεων

randomness