Σταϊκούρας από Θεσσαλονίκη: Ανοιχτό το ενδεχόμενο επέκτασης του μετρό στα δυτικά αν βρεθεί χρηματοδότηση
Για μια νέα σελίδα στον τομέα της εξυπηρέτησης πολιτών και εργαζομένων στα δυτικά της Θεσσαλονίκης έκανε λόγο ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας κατά την διάρκεια της παρουσίασης της νέας λεωφορειακής γραμμής 53Α, η οποία τέθηκε σε λειτουργία από την Δευτέρα 02/09 και περιλαμβάνει 25 δρομολόγια, που εξυπηρετούν το τμήμα της ΒΙΠΕΘ, το οποίο μέχρι σήμερα δεν καλύπτονταν από την αστική συγκοινωνία.
Νωρίς το πρωί ο Χρήστος Σταϊκούρας επιβιβάστηκε σε ένα από τα λεωφορεία της νέας λεωφορειακής γραμμής προκειμένου να μεταβεί στην ΒΙΠΕ Θεσσαλονίκης μαζί με τον Υφυπουργό Μεταφορών Βασίλη Οικονόμου και την Υφυπουργό Ανάπτυξη Άννα Μανή Παπαδημητρίου.
«Σήμερα είμαι μια καλή μέρα για τις αστικές συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης. Είναι μια εξαιρετική μέρα για τα δυτικά της πόλης και ένα πρώτο βήμα για το πώς η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών αντιλαμβάνεται τον νέο συγκοινωνιακο χάρτη.» ανέφερε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, τονίζοντας ότι η Θεσσαλονίκη μεταμορφώνεται στον τομέα των συγκοινωνιών με την λειτουργία νέων ηλεκτρικών λεωφορείων αλλά και του μέτρο.
«Οφείλουμε και θα πράξουμε έναν νέο συγκοινωνιακο χάρτη έτσι ώστε να εξυπηρετήσουμε καλύτερα και πληρέστερα τους πολίτες της Θεσσαλονίκης αλλά και τους εργαζόμενους. Σήμερα μέσα από μια νέα γραμμή με 25 δρομολόγια μπορούμε να εξυπηρετούμε καλύτερα τους εργαζόμενους στη φάση Γ´της ΒΙΠΕΘ η οποία είναι η μεγαλύτερη των Βαλκανίων με περισσότερες απο 600 επιχειρήσεις και 28.000 που μετακινούνται.
Ο Υπουργός δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο επέκτασης της γραμμής του μετρό στα δυτικά προκειμένου να εξυπηρετείτε και η ΒΙΠΕΘ ωστόσο τόνισε ότι πρέπει να βρεθεί η απαραίτητη χρηματοδότηση. Ο ίδιος ανέφερε ότι αφού δοθεί σε λειτουργία η βασική γραμμή του μετρο και προχωρήσει η επέκταση του στην Καλαμαριά το δεύτερο εξάμηνο του 2025, θα πρέπει να βρεθεί η απαραίτητη χρηματοδότηση προκειμένου να επεκταθεί η υπάρχουσα γραμμή και στα δυτικά.
Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΕΤΒΑ βρέθηκε και ο Υφυπουργός Μεταφορών Βασίλης Οικονόμου ο ποιος αναφέρθηκε στην νέα λεωφορειακή γραμμή κάνοντας λόγο για μια κατάκτηση προς όφελος των εργαζομένων της περιοχής. «Χιλιάδες εργαζόμενοι θα κάνουν χρήση της αστικής συγκοινωνίας. Είναι μια κατάκτηση και για τους εργαζόμενους αλλά και για εμάς που μπορέσαμε να επεκτείνουμε αυτή την γραμμή. Σε λίγη ώρα παρουσιάζουμε τον συγκοινωνιακο χάρτη της Θεσσαλονίκης ο οποίος θα περιλαμβάνει πολλές παρεμβάσεις που αποκοπούν στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη».
«Η ΒΙΠΕ Θεσσαλονίκης αμαβαθμιζεται συνολικά» ανέφερε η Υφυπουργός Ανάπτυξης Άννα Μανή Παπαδημητρίου.
«Ως υπουργείο Ανάπτυξης έχουμε εντάξει την Βιομηχανική Περιοχή στο ταμείο ανάκαμψης και σε συνεργασία με την ΕΤΒΑ πραγνατοποιουμε πολλά έργα υποδομής. Στρατηγικός στόχος μας είναι να καταστεί η Θεσσαλονίκη πρωτεύουσα της Βιομηχανίας. Η νέα γραμμή συμβαλει στην μείωση των μετακινήσεων των εργαζομένων με ΙΧ γεγονός που βοηθάει στον τομέα της πράσινης ανάπτυξης.
«Θέλουμε να δημιουργήσουμε τις νέες συνθήκες εξυπηρέτησης της Βιομηχανικής Περιοχής της Θεσσαλονίκης» τόνισε στις δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ Ιωάννης Τόσκας. «Είμαστε χαρούμενοι γιατί μαζί με την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και τις Αστικές συγκοινωνίες δημιουργούμε τις προϋποθέσεις και πραγματωνουμε τις σκέψεις για την εξυπηρέτηση της περιοχής. Γι αυτό τον λόγο προσθέσαμε 25 δρομολόγια στις τοπικές γραμμές της ΒΙΠΕΘ καθώς και νέες διαδρομές για την εξυπηρέτηση της Μεγάλης γραμμής που ξεκινάει από την Θεσσαλονίκη και εξυπηρετεί και την περιοχή του ΔΙΠΑΕ αλλά και την περιοχή της ΕΤΒΑ».
Από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος ΕΤΒΑ Θάνος Ψαθάς ευχαρίστησε την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών καθως και ολους τους συμαρμοδιους φορεις οι οποίοι συμβάλουν στην διευκόλυνση των μετακινήσεων των εργαζομένων αλλά και των επισκεπτών στην ΒΙΠΕΘ. «Η Βιομηχανική Περιοχή είναι η μεγαλύτερη των Βαλκανίων αφού εκτείνεται σε 12,5 χιλιάδες στρέμματα και απασχολεί περίπου 28.000 εργαζόμενους με τουλάχιστον 35.000 επισκέπτες ημερησίως» ανέφερε.
Νωρίτερα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επιβιβάστηκε σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ και συνομίλησε με εργαζόμενους και επιβάτες ενώ το παρών στην παρουσίαση της νέας λεωφορειακής γραμμής έδωσε και ο Πρόεδρος του «ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης» Στέφανος Τσόλης.
Το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε από τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) περιλαμβάνει ενισχυμένα δρομολόγια και τροποποίηση των λεωφορειακών γραμμών 51 και 53.
Η λεωφορειακή γραμμή 53 (τοπικό Σίνδου) ενισχύθηκε με ένα ακόμη όχημα ενώ επιπλέον 25 δρομολόγια της γραμμής συνδέονται καθημερινά με το δυτικό άκρο της ΒΙΠΕΘ. (53 A Σίνδος – Γ Φάση ΒΙΠΕΘ). Παράλληλα στο βασικό δρομολόγιο της γραμμής 53 προστέθηκε ένα νέο τμήμα της ΒΙΠΕΘ στο νοτιοανατολικό άκρο. Για τη γραμμή 51 το πρώτο δρομολόγιο που ξεκινά στις 05:50 π.μ διέρχεται από το δυτικό άκρο της ΒΙΠΕΘ και καταλήγει στον τερματικό σταθμό της Σίνδου (51Β Σίνδος – ΒΙΠΕΘ).
Για μια νέα σελίδα στον τομέα της εξυπηρέτησης πολιτών και εργαζομένων στα δυτικά της Θεσσαλονίκης έκανε λόγο ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας κατά την διάρκεια της παρουσίασης της νέας λεωφορειακής γραμμής 53Α, η οποία τέθηκε σε λειτουργία από την Δευτέρα 02/09 και περιλαμβάνει 25 δρομολόγια, που εξυπηρετούν το τμήμα της ΒΙΠΕΘ, το οποίο μέχρι σήμερα δεν καλύπτονταν από την αστική συγκοινωνία.
Νωρίς το πρωί ο Χρήστος Σταϊκούρας επιβιβάστηκε σε ένα από τα λεωφορεία της νέας λεωφορειακής γραμμής προκειμένου να μεταβεί στην ΒΙΠΕ Θεσσαλονίκης μαζί με τον Υφυπουργό Μεταφορών Βασίλη Οικονόμου και την Υφυπουργό Ανάπτυξη Άννα Μανή Παπαδημητρίου.
«Σήμερα είμαι μια καλή μέρα για τις αστικές συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης. Είναι μια εξαιρετική μέρα για τα δυτικά της πόλης και ένα πρώτο βήμα για το πώς η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών αντιλαμβάνεται τον νέο συγκοινωνιακο χάρτη.» ανέφερε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, τονίζοντας ότι η Θεσσαλονίκη μεταμορφώνεται στον τομέα των συγκοινωνιών με την λειτουργία νέων ηλεκτρικών λεωφορείων αλλά και του μέτρο.
«Οφείλουμε και θα πράξουμε έναν νέο συγκοινωνιακο χάρτη έτσι ώστε να εξυπηρετήσουμε καλύτερα και πληρέστερα τους πολίτες της Θεσσαλονίκης αλλά και τους εργαζόμενους. Σήμερα μέσα από μια νέα γραμμή με 25 δρομολόγια μπορούμε να εξυπηρετούμε καλύτερα τους εργαζόμενους στη φάση Γ´της ΒΙΠΕΘ η οποία είναι η μεγαλύτερη των Βαλκανίων με περισσότερες απο 600 επιχειρήσεις και 28.000 που μετακινούνται.
Ο Υπουργός δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο επέκτασης της γραμμής του μετρό στα δυτικά προκειμένου να εξυπηρετείτε και η ΒΙΠΕΘ ωστόσο τόνισε ότι πρέπει να βρεθεί η απαραίτητη χρηματοδότηση. Ο ίδιος ανέφερε ότι αφού δοθεί σε λειτουργία η βασική γραμμή του μετρο και προχωρήσει η επέκταση του στην Καλαμαριά το δεύτερο εξάμηνο του 2025, θα πρέπει να βρεθεί η απαραίτητη χρηματοδότηση προκειμένου να επεκταθεί η υπάρχουσα γραμμή και στα δυτικά.
Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΕΤΒΑ βρέθηκε και ο Υφυπουργός Μεταφορών Βασίλης Οικονόμου ο ποιος αναφέρθηκε στην νέα λεωφορειακή γραμμή κάνοντας λόγο για μια κατάκτηση προς όφελος των εργαζομένων της περιοχής. «Χιλιάδες εργαζόμενοι θα κάνουν χρήση της αστικής συγκοινωνίας. Είναι μια κατάκτηση και για τους εργαζόμενους αλλά και για εμάς που μπορέσαμε να επεκτείνουμε αυτή την γραμμή. Σε λίγη ώρα παρουσιάζουμε τον συγκοινωνιακο χάρτη της Θεσσαλονίκης ο οποίος θα περιλαμβάνει πολλές παρεμβάσεις που αποκοπούν στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη».
«Η ΒΙΠΕ Θεσσαλονίκης αμαβαθμιζεται συνολικά» ανέφερε η Υφυπουργός Ανάπτυξης Άννα Μανή Παπαδημητρίου.
«Ως υπουργείο Ανάπτυξης έχουμε εντάξει την Βιομηχανική Περιοχή στο ταμείο ανάκαμψης και σε συνεργασία με την ΕΤΒΑ πραγνατοποιουμε πολλά έργα υποδομής. Στρατηγικός στόχος μας είναι να καταστεί η Θεσσαλονίκη πρωτεύουσα της Βιομηχανίας. Η νέα γραμμή συμβαλει στην μείωση των μετακινήσεων των εργαζομένων με ΙΧ γεγονός που βοηθάει στον τομέα της πράσινης ανάπτυξης.
«Θέλουμε να δημιουργήσουμε τις νέες συνθήκες εξυπηρέτησης της Βιομηχανικής Περιοχής της Θεσσαλονίκης» τόνισε στις δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ Ιωάννης Τόσκας. «Είμαστε χαρούμενοι γιατί μαζί με την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και τις Αστικές συγκοινωνίες δημιουργούμε τις προϋποθέσεις και πραγματωνουμε τις σκέψεις για την εξυπηρέτηση της περιοχής. Γι αυτό τον λόγο προσθέσαμε 25 δρομολόγια στις τοπικές γραμμές της ΒΙΠΕΘ καθώς και νέες διαδρομές για την εξυπηρέτηση της Μεγάλης γραμμής που ξεκινάει από την Θεσσαλονίκη και εξυπηρετεί και την περιοχή του ΔΙΠΑΕ αλλά και την περιοχή της ΕΤΒΑ».
Από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος ΕΤΒΑ Θάνος Ψαθάς ευχαρίστησε την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών καθως και ολους τους συμαρμοδιους φορεις οι οποίοι συμβάλουν στην διευκόλυνση των μετακινήσεων των εργαζομένων αλλά και των επισκεπτών στην ΒΙΠΕΘ. «Η Βιομηχανική Περιοχή είναι η μεγαλύτερη των Βαλκανίων αφού εκτείνεται σε 12,5 χιλιάδες στρέμματα και απασχολεί περίπου 28.000 εργαζόμενους με τουλάχιστον 35.000 επισκέπτες ημερησίως» ανέφερε.
Νωρίτερα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επιβιβάστηκε σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ και συνομίλησε με εργαζόμενους και επιβάτες ενώ το παρών στην παρουσίαση της νέας λεωφορειακής γραμμής έδωσε και ο Πρόεδρος του «ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης» Στέφανος Τσόλης.
Το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε από τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) περιλαμβάνει ενισχυμένα δρομολόγια και τροποποίηση των λεωφορειακών γραμμών 51 και 53.
Η λεωφορειακή γραμμή 53 (τοπικό Σίνδου) ενισχύθηκε με ένα ακόμη όχημα ενώ επιπλέον 25 δρομολόγια της γραμμής συνδέονται καθημερινά με το δυτικό άκρο της ΒΙΠΕΘ. (53 A Σίνδος – Γ Φάση ΒΙΠΕΘ). Παράλληλα στο βασικό δρομολόγιο της γραμμής 53 προστέθηκε ένα νέο τμήμα της ΒΙΠΕΘ στο νοτιοανατολικό άκρο. Για τη γραμμή 51 το πρώτο δρομολόγιο που ξεκινά στις 05:50 π.μ διέρχεται από το δυτικό άκρο της ΒΙΠΕΘ και καταλήγει στον τερματικό σταθμό της Σίνδου (51Β Σίνδος – ΒΙΠΕΘ).