Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

  Αριθμός Πιστοποίησης: Μ.Η.Τ. 242014

Πονεμένη ιστορία τα τρένα

Γράφει ο
Παναγιώτης Βασιλείου

 

✎ Μετά την οπισθοχώρηση για την μετατροπή του Πελοποννησιακού σιδηρόδρομου σε ποδηλατόδρομο, όπου όπως είπε και ο αρμόδιος Υπουργός ο ΟΣΕ δε το ζήτησε αλλά το ΤΕΕ έχει λάβει έγκριση πάνω από 3,5 εκ. ευρώ μόνο για τις προμελέτες οι οποίες πλέον είναι αχρείαστες, μήπως ήρθε η ώρα αυτά τα χρήματα να μεταφερθούν στον ΟΣΕ για την τουριστική αξιοποίηση της παλαιάς σιδηροδρομικής γραμμής Λιανοκλάδι - Τιθορέα ;

Η διαδρομή μέσα από ένα καταπληκτικό τοπίο και συνδεδεμένη ιστορικά και πολιτιστικά με μνήμες από την αρχαία ιστορία και την εθνική αντίσταση αντίσταση, αποτελεί ανεκτίμητο πολιτιστικό και περιβαλλοντικό πλούτο.

Η τουριστική αξιοποίηση της γραμμής είχε ανακοινωθεί από τον ΟΣΕ αρκετά χρόνια πριν, όλα όμως έμειναν στα λόγια.

Σήμερα το κτιριακό απόθεμα στους σταθμούς Μπράλου και Αμφίκλειας απαξιώνεται, οι ιστορικές γέφυρες Γοργοπόταμου και Παπαδιάς όπως και οι σήραγγες δεν συντηρούνται με ότι αυτό συνεπάγεται.

Θα μου πείτε τώρα, εδώ δεν έχουμε τρένο στην υπερσύγχρονη νέα ηλεκτροκίνητη γραμμή Αθηνών - Θεσσαλονίκης, με την παλιά θα ασχολούμαστε ;

Πονεμένη ιστορία τα τρένα, αλλά ακόμη πιο πονεμένη, τα τρένα που φύγαν και ρημάζουν ξεχασμένα μέσα στην αδιαφορία και την εγκατάλειψη.

 

Ενημερωτικά δελτία

Ενημερωθείτε άμεσα από την εφημερίδα μας για τις τελευταίες ειδήσεις μέσα από την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.
randomness