Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

  Αριθμός Πιστοποίησης: Μ.Η.Τ. 242014

Αριστούχοι της Φθιώτιδας

• Ξεχωρίζουν οι βαθμολογίες των μαθητών που συγκέντρωσαν πάνω από 18.000 μόρια

 

Υψηλές βαθμολογίες, ικανές για να τους δώσουν μια θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, σημείωσαν αρκετοί μαθητές στη Φθιώτιδα.

Σε υψηλά επίπεδα κινήθηκαν πολλοί μαθητές από το 3ο ΓΕΛ Λαμίας.

Στην πρώτη δεκάδα ξεχωρίζουν οι βαθμολογίες των μαθητών που συγκέντρωσαν πάνω απο 18.000 μόρια, ενώ υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός μαθητών που κινήθηκαν στο μεσαίο χώρο, από άποψη βαθμολογικής επίδοσης, γράφοντας πολύ καλά σε όλα τα μαθήματα και με βάση τους υπολογισμούς θα κινηθούν πάνω από τα 17.000 μόρια.

Υψηλές βαθμολογίες σημείωσαν και αρκετοί υποψήφιοι που φοιτούσαν στο 6ο ΓΕΛ Λαμίας και πλέον ατενίζουν με χαμόγελα το μέλλον τους σε κάποιο από τα πανεπιστημιακά ή τεχνολογικά τμήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

 


• Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών Χρήστος Ράπτης, Καπέλλος Στυλιανός, Παπαδόπουλος Γεώργιος


• Ομάδα Προσανατολισμού Επιστήμες Υγείας και Ζωής Αλεξίου Δημοσθένης, Καραθάνου Χριστίνα

Ο μαθητής του 3ου ΓΕΛ Λαμίας Αλεξίου Δημοσθένης πέτυχε υψηλές βαθμολογίες στο Επιστημονικό Πεδίο Υγείας και Ζωής

Η μαθήτρια του 3ου ΓΕΛ Λαμίας, Δήμητρα - Σταματία Γατή, πέτυχε υψηλές βαθμολογίες στο Επιστημονικό Πεδίο Οικονομίας και Πληροφορικής

Η μαθήτρια του 3ου ΓΕΛ Λαμίας, Άννα Νικολάου, πέτυχε υψηλές βαθμολογίες στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο Υγείας και Ζωής

Ο μαθητής του 3ου ΓΕΛ Λαμίας Καπέλλος Στυλιανός πέτυχε υψηλές βαθμολογίες στο Επιστημονικό Πεδίο Θετικών Σπουδων και Υγειας (Θετικες και Τεχνολογικές Επιστήμες)

Η μαθήτρια του 3ου ΓΕΛ Λαμίας Καραθάνου Χριστίνα πέτυχε υψηλές βαθμολογίες στο Επιστημονικό Πεδίο Υγείας και Ζωής

Ο μαθητής του 3ου ΓΕΛ Λαμίας Παπαδόπουλος Γεώργιος πέτυχε υψηλές βαθμολογίες στο Επιστημονικό Πεδίο Θετικών Σπουδων και Υγειας (Θετικες και Τεχνολογικές Επιστήμες)

Ο μαθητής του 3ου ΓΕΛ Λαμίας, Βασίλειος Μαγγόπουλος πέτυχε υψηλές βαθμολογίες στο Επιστημονικό Πεδίο (Οικονομίας και Πληροφορικής)

O μαθητής του 3ου ΓΕΛ Λαμίας Χρήστος Ράπτης πέτυχε υψηλές βαθμολογίες στο Επιστημονικό Πεδίο Ανθρωπιστικών Σπουδών

Ο μαθητής του 3ου ΓΕΛ Λαμίας Ράντζας Χρήστος πέτυχε υψηλές βαθμολογίες στο Επιστημονικό Πεδίο Ανθρωπιστικών Σπουδών

Ο μαθητής του 3ου ΓΕΛ Λαμίας Σπυράκης Ευάγγελος πέτυχε υψηλές βαθμολογίες στο Επιστημονικό Πεδίο (Οικονομίας και Πληροφορικής)

Η μαθήτρια του 3ου ΓΕΛ Λαμίας Φουτζοπούλου Σοφία πέτυχε υψηλές βαθμολογίες στο Επιστημονικό Πεδίο Οικονομίας και Πληροφορικής)

Ο μαθητής του 3ου ΓΕΛ Λαμίας, Χρήστος Χαντζής πέτυχε υψηλές βαθμολογίες στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο (Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες)

Ο μαθητής Στεργιανός Αθανάσιος του 6ου ΓΕΛ Λαμίας πέτυχε υψηλή βαθμολογία στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο (Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες)

Ο μαθητής Ντάσιος Αθανάσιος του 6ου ΓΕΛ Λαμίας πέτυχε υψηλή βαθμολογία στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο (Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες)

Ο μαθητής Καρανίκας Αθανάσιος του 6ου ΓΕΛ Λαμίας πέτυχε υψηλή βαθμολογία στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο (Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες)

Ο μαθητής Πουγκακιώτης Παναγιώτης του 6ου ΓΕΛ Λαμίας πέτυχε υψηλή βαθμολογία στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο (Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες)

Ο μαθητής Τσαρούχας Χαράλαμπος - Κυριάκος του 6ου ΓΕΛ Λαμίας πέτυχε υψηλή βαθμολογία στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο (Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες)

Η μαθήτρια Πάνου Μαργαρίτα του 6ου ΓΕΛ Λαμίας πέτυχε υψηλή βαθμολογία στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο (Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες)

Η μαθήτρια Υφαντή Μαρία του 6ου ΓΕΛ Λαμίας πέτυχε υψηλή βαθμολογία στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο (Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες)

Η μαθήτρια Ράμμου Δήμητρα πέτυχε υψηλή βαθμολογία στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο (Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες)

Ο μαθητής του 4ου ΓΕΛ Λαμίας, Γιώργος (Τζώρτζης) Χρηστίδης, πέτυχε υψηλές βαθμολογίες στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο (Οικονομίας και Πληροφορικής)

Ο μαθητής του 4ου ΓΕΛ Λαμίας, Ιωάννης Παλιούρας, πέτυχε υψηλές βαθμολογίες στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο (Υγείας και Ζωής)

Η μαθήτρια του ΓΕΛ Μακρακώμης, Δήμητρα Υφαντή, πέτυχε υψηλές βαθμολογίες στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο (Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες)

Η μαθήτρια του 4ου ΓΕΛ Λαμίας, Παρασκευή Κουτκιά, πέτυχε υψηλές βαθμολογίες στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο (Θεωρητική Κατεύθυνση)

Ο μαθητής του 4ου ΓΕΛ Λαμίας, Νικόλαος-Τσαμπίκος Δρακάκης, πέτυχε υψηλές βαθμολογίες στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο (Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες)

 

 

Με βάση τις πληροφορίες για την εικόνα των επιδόσεων ανά μάθημα προκύπτουν τα εξής:

• Στο 1ο επιστημονικό πεδίο σχολών (ανθρωπιστικών, νομικών και κοινωνικών επιστημών) στα Αρχαία οι υποψήφιοι πήγαν χειρότερα σε όλη τη βαθμολογική κλίμακα. Φέρεται να τους δυσκόλεψε ιδιαίτερα το απόσπασμα από τον «Θεάγη» του Πλάτωνα που δόθηκε. Στα Λατινικά επίσης η γενική εικόνα των επιδόσεων είναι ελαφρώς χειρότερη συγκριτικά με το 2022. Στην Ιστορία (το μάθημα του πεδίου με τον μικρότερο όγκο βαθμολογημένων γραπτών) φαίνεται να πήγαν καλύτερα οι υποψήφιοι στις βαθμολογίες πάνω από 16. Στη γενική εικόνα των επιδόσεων των υποψηφίων του πεδίου μάλλον δεν θα παρουσιαστούν σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με πέρυσι.

• Στο 2ο επιστημονικό πεδίο (θετικών και τεχνολογικών επιστημών) τα Μαθηματικά έκαναν την έκπληξη. Στο ιδιαίτερα δύσκολο και καθοριστικό αυτό μάθημα για την εισαγωγή στις πολυτεχνικές σχολές οι μαθητές φέτος πήγαν καλύτερα σε σχέση με το 2022. Βέβαια, περίπου το 30% των γραπτών είναι κάτω από τη βάση. Από την άλλη, μειώθηκαν τα γραπτά πάνω από 18 αλλά υπάρχει συσσώρευση στις βαθμολογίες 16-18. Αντίθετα, λίγο χειρότερη εμφανίζεται να είναι η εικόνα των επιδόσεων στη Φυσική, ενώ στα ίδια επίπεδα κινούνται οι επιδόσεις στη Χημεία.

• Για το 3ο επιστημονικό πεδίο (υγείας και ζωής) την έκπληξη για την πορεία των βάσεων στα βαθμολογικά ρετιρέ των ιατρικών σχολών φαίνεται ότι θα κάνει η Βιολογία. Οι φετινοί υποψήφιοι έχουν χειρότερες επιδόσεις σε σχέση με πέρυσι, ενώ το ίδιο συμβαίνει και στη Φυσική. Αντίθετα, στη Χημεία οι επιδόσεις εμφανίζονται να είναι στα ίδια επίπεδα με το 2022. Εάν οι εκτιμήσεις επαληθευτούν, τότε θα έχουμε ελαφρά υποχώρηση των βάσεων εισαγωγής στις περιζήτητες σχολές, όπως οι ιατρικές.

• Στο 4ο επιστημονικό πεδίο (οικονομίας και πληροφορικής) οι επιδόσεις στο μάθημα της Οικονομίας είναι μάλλον χειρότερες από πέρυσι. Βέβαια, τη βαθμολόγηση «στιγματίζει» η λάθος απάντηση που λαμβάνεται ως σωστή διότι βασίζεται σε άστοχη διατύπωση του σχολικού εγχειριδίου. Αντίθετα, όποιοι υποψήφιοι έκαναν την ώρα του διαγωνίσματος μαθηματικούς υπολογισμούς απάντησαν σωστά μεν στο ερώτημα αλλά όχι με βάση το σχολικό βιβλίο. Αυτοί χάνουν μονάδες, εκτός κι αν ο βαθμολογητής δεχθεί τη γενική οδηγία της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων ότι κάθε απάντηση επαρκώς τεκμηριωμένη είναι σωστή.

Οι επιδόσεις στην Πληροφορική είναι στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, ενώ καλύτερα τα πήγαν οι υποψήφιοι στα Μαθηματικά, χωρίς πάντως να είναι ενθαρρυντικό ότι δύο στα τρία γραπτά θα είναι κάτω από τη βάση του 10. Τα πρώτα συμπεράσματα από τις εκτιμήσεις για τη συνολική εικόνα των γραπτών είναι πως η τάση στις βάσεις εισαγωγής ανά επιστημονικό πεδίο είναι μάλλον πτωτική, με τα βαθμολογικά ρετιρέ να παραμένουν στα ίδια επίπεδα. Βέβαια, δεν αποκλείονται αυξομειώσεις σε καθεμιά από τις βαθμολογικές κλίμακες.

 

Ο “Λ.Τ.” εύχεται σε όλα τα παιδιά καλή πρόοδο και μια φοιτητική ζωή γεμάτη εμπειρίες!

 

 

Ενημερωτικά δελτία

Ενημερωθείτε άμεσα από την εφημερίδα μας για τις τελευταίες ειδήσεις μέσα από την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.
randomness