Nεκρός σε τροχαίο 55χρονος σερβιτόρος !
Τη ζωή του έχασε ένας 55χρονος σερβιτόρος σε τροχαίο στο Δήμο Κύμης Αλιβερίου. Ο 55χρονος εργαζόταν σε ψαροταβέρνα στην παραλία της Κύμης. Τελειώνοντας τη δουλειά πήρε το αυτοκίνητό του για να επιστρέψει στο σπίτι του
Ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί πως το αυτοκίνητό του βρέθηκε κάτω από το γεφυράκι στη θέση Ταμπάκικα, 200 περίπου μέτρα από το εργοτάξιο του Δήμου Κύμης - Αλιβερίου με αποτέλεσμα να βρεί τραγικό θάνατο ο οδηγός. Η είδηση έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία στην ευρύτερη περιοχή καθώς ο 55χρονος ήταν γνωστός και ιδιαίτερα αγαπητός στον κόσμο.



Αριθμός Πιστοποίησης: Μ.Η.Τ. 242014

