Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

Οι τιφόζι στα ουράνια: Θρίαμβος του Λεκλέρ και της Ferrari μέσα στη Μόντσα

Με μία από τις πιο περίτεχνες εμφανίσεις και οδηγικές επιδείξεις της καριέρας του στη Formula 1, ο Σαρλ Λεκλέρ έκανε πραγματικότητα το απόλυτο όνειρο των τιφόζι -τη νίκη της Scuderia μέσα στη Μόντσα -κερδίζοντας με ένα στρατηγικό κόλπο-γκρόσο τις McLaren των Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις. Οι Σάινθ, Χάμιλτον και Φερστάπεν έκλεισαν την εξάδα.

Ο Σαρλ Λεκλέρ και η Ferrari κέρδισαν για πρώτη φορά μέσα στη Μόντσα μετά από μία πενταετία, κατακτώντας μια νίκη στρατηγικής και οδηγικής ευφυίας στο GP Ιταλίας, 16ο φετινό αγώνα της Formula 1, αφού πρώτα κατάφεραν να βγάλουν τους 53 γύρους του αγώνα με μόλις ένα πιτ-στοπ.

Πίσω από τον Μονεγάσκο, η McLaren αναγκάστηκε να κάνει δύο πιτ-στοπς, και παρότι ο Όσκαρ Πιάστρι στο τέλος καταδίωκε τον Λεκλέρ με ρυθμό 1,4'' ταχύτερο στο γύρο, ο οδηγός της Ferrari διαχειρίστηκε περίτεχνα για 38 γύρους το δεύτερό του σετ (σκληρών) ελαστικών για να καταφέρει να υπερασπιστεί την πρωτοπορία που πήρε με το δεύτερο πιτ-στοπ του Αυστραλού.

Ο Πιάστρι είχε περάσει τον Λάντο Νόρις στο μέσον του πρώτου γύρου, με μια γενναία κίνηση στο σικέιν della Roggia, και ήταν επικεφαλής του αγώνα για τα 2/3 του.

Όμως, μαζί με τη McLaren, αποφάσισαν να κάνουν και δεύτερο πιτ-στοπ, όπως και ο Νόρις, αλλά σε αντίθεση με τους Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ που έμειναν μέχρι τέλους με το σετ ελαστικών της πρώτης και μοναδικής τους στάσης στα πιτς.

Πίσω από τους δύο οδηγούς της McLaren, την πρώτη εξάδα έκλεισε ο Κάρλος Σάινθ με την έτερη Ferrari και οι Λιούις Χάμιλτον και Μαξ Φερστάπεν, καθώς οι Mercedes W15 και Red Bull RB20 δεν είχαν την ταχύτητα σήμερα για να διεκδικήσουν μια θέση στο βάθρο. Ο Τζορτζ Ράσελ ακολούθησε, αφότου ο αγώνας του καταστράφηκε έπειτα από έξοδο στην πρώτη στροφή.

To GP Ιταλίας 2024 με μια ματιά

  • Οι πρωταγωνιστές εκκίνησαν με τη μέση γόμα, με εξαίρεση τους Φερστάπεν, Πέρεζ που είχαν τη σκληρή.
  • Στην εκκίνηση ο Νόρις κράτησε την πρωτοπορία, αλλά άμεσα τον πέρασε ο Πιάστρι στο σικέιν della Roggia και τέθηκε επικεφαλής.
  • Σύντομα ο λεκλέρ πέρασε επίσης τον Νόρις, για τη 2η θέση.
  • Στην πρώτη στροφή ο Ράσελ είχε έξοδο καθώς στριχώτηκε στα φρένα με τον Πιάστρι, έκοψε το σικέιν, και έπεσε στην 7η θέση με σπασμένη εμπρός πτέρυγα.
  • Στο πρώτο πιτ-στοπ ο Νόρις έκανε το undercut και πέρασε τον Λεκλέρ για την 2η θέση. Ο Πιάστρι έμεινε επικεφαλής. Όλοι έβαλαν τη σκληρή γόμα.
  • Οι Νόρις και Πιάστρι έκαναν και δεύτερο πιτ-στοπ, για να βάλουν ξανά σκληρή γόμα. Ο Λεκλέρ τέθηκε επικεφαλής.
  • Ο Πιάστρι ήταν 1,4’’ ταχύτερος στο γύρο από τον Λεκλέρ, αλλά ο Μονεγάσκος διαχειρίστηκε περίτεχνα το δεύτερό του σετ σκληρής γόμας για 38 γύρους για να φτάσει στη νίκη.
  • Οι Πιάστρι και Νόρις, όμως, κατάφεραν να περάσουν τον Σάινθ (που επίσης δεν έκανε δεύερο πιτ-στοπ), για τις πλευρικές θέσεις του βάθρου.
  • ΠΗΓΗ SPORT24.GR

    

 

randomness