Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

6 ερωτήματα για την άμεση αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Στερεά - To Λευκό Βέλος ακόμα να φανεί στο Λιανοκλάδι!

Με ερώτηση απευθυνόμενη στους Υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Εσωτερικών, ο βουλευτής Βοιωτίας Γιώργος Μουλκιώτης ζητά από την Κυβέρνηση την άμεση λήψη μέτρων για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού και του οδικού δικτύου στη Βοιωτία αλλά και σε ολόκληρη την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας.

Στην ερώτηση επισημαίνεται ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εξυπηρέτηση των πολιτών και επιχειρήσεων από το σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο είναι σοβαρά και χρήζουν αποτελεσματικούς τρόπους αντιμετώπισης τους.

Τονίζεται ότι, ενώ διανύουμε μια εποχή, που η κατάσταση στην διεθνή και ελληνική οικονομία απαιτεί την περαιτέρω ανάπτυξη και βελτίωση των σιδηροδρομικών μεταφορών, αφού αποτελούν ένα οικονομικό, ασφαλές και αποτελεσματικό μέσο μαζικής μεταφοράς ανθρώπων και αγαθών, η παροχή υπηρεσιών σιδηροδρομικών μεταφορών επιβατών και εμπορευμάτων στη Βοιωτία, αλλά και στη Φθιώτιδα και την Εύβοια είναι διαχρονικά υποβαθμισμένη.

Ενδεικτικά, ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ σημειώνει πως παρόλο που το αίτημα για λειτουργία προαστιακού - περιφερειακού σιδηροδρόμου στην Βοιωτία και ένταξης αντίστοιχων δρομολογίων, μέχρι την Λιβαδειά, αποτελεί πάγιο και μακρόχρονο αίτημα όλων των κατοίκων της Βοιωτίας, όχι μόνο υπάρχει απραξία, αλλά διαπιστώνεται το αντίθετο με την ουσιαστική διακοπή των πρωινών δρομολογίων από το Σιδηροδρομικό σταθμό Λιβαδειάς προς την Αθήνα καθώς το μοναδικό σχετικό δρομολόγιο είναι στις 08:57 (C121), το οποίο εκτελεί την διαδρομή Λιβαδειά-Αθήνα, με την χρήση λεωφορείου και διάρκεια τρεις ώρες !




Κατόπιν αυτών, ζητείται από τους αρμόδιους Υπουργούς να απαντήσουν, πρώτον αν υπάρχει σχεδιασμός για την διασύνδεση των κέντρων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και τη δημιουργία, με την εκτέλεση συμπληρωματικής γραμμής μικρού μήκους στην Οινόη, ενδοπεριφερειακού σιδηροδρομικού δικτύου, που θα συνδέει τη Χαλκίδα με τη Βοιωτία και την Λαμία και με ποιο χρονοδιάγραμμα.

Αν εξετάζουν το ενδεχόμενο ουσιαστικής λειτουργίας προαστιακού - περιφερειακού σιδηροδρόμου στην Βοιωτία και ένταξης αντίστοιχων δρομολογίων, μέχρι την Λιβαδειά και με ποιο χρονοδιάγραμμα.

Αν εξετάζουν την ένταξη στα σιδηροδρομικά δρομολόγια περισσότερων στάσεων, σε κεντρικές πόλεις της Βοιωτίας (π.χ. Αλίαρτος), ώστε να εξυπηρετούνται περισσότεροι κάτοικοι και επιχειρήσεις και με ποιο χρονοδιάγραμμα.

Αν εξετάζουν την λήψη πρωτοβουλιών για την εξεύρεση ορθολογικής λύσης για τα πρωινά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. από το Σιδηροδρομικό σταθμό Λιβαδειάς προς την Αθήνα και με ποιο χρονοδιάγραμμα.

Ποιος είναι ο προγραμματισμός για την ολοκλήρωση των έργων επί του τμήματος της σιδηροδρομικής γραμμής Λιβαδειά - Αθήνα, ώστε να σταματήσουν οι δυσχέρειες στο μεταφορικό έργο και με ποιο χρονοδιάγραμμα.

Και τέλος αν υπάρχει σχεδιασμός για εκτέλεση έργων συντήρησης των σιδηροδρομικών σταθμών, που τις διασχίζουν οι σιδηροδρομικοί συρμοί και έχουν προκληθεί θανατηφόρα ατυχήματα και με ποιο χρονοδιάγραμμα.

• Άφαντο παραμένει και το “Λευκό Βέλος” από τον σιδηροδρομικό σταθμό Λιανοκλαδίου.

Παρά τις δεσμεύσεις του Υφυπουργού Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλου ότι η στάση στο Λιανοκλάδι, θα ενταχθεί στον προγραμματισμό δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη από το Φθινόπωρο και από δύο νέα σύγχρονα τρένα, ο σιδηροδρομικός αποκλεισμός της Λαμίας απο το γρήγορο τρένο συνεχίζεται.

 

    

 

Απόψεις

# Δήμος, φορείς και κάτοικοι της περιοχής των Οινοφύτων διατράνωσαν με τον πλέον καθαρό τρόπο χθες στη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου την αντίθεσή τους στην...