Το Δημοτικό Συμβούλιο Ορχομενού ζητά Ελεύθερη διέλευση για τους μόνιμους κατοίκους από τα διόδια της Θήβας
Απόφαση για αίτημα του Δήμου προς το Υπουργείο Μεταφορών και τη Νέα Οδό ΑΕ σχετικά με τη ελεύθερη διέλευση των μόνιμων κατοίκων Τοπικών Κοινοτήτων του Δήμου Ορχομενού στο ύψος του 90ου χλμ Αθηνών – Λαμίας μετά την 28η Αυγούστου 2018, έλαβε πρόσφατα το Δημοτικό Συμβούλιο.
Διαβάστε περισσότερα στην εφημερίδα μας, στο φύλλο της Τετάρτης 25 Ιουλίου.



Αριθμός Πιστοποίησης: Μ.Η.Τ. 242014

