Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

  Αριθμός Πιστοποίησης: Μ.Η.Τ. 242014

Μουντιάλ 2022- Οι αριθμοί θέασης στις διάφορες πιθανές πλατφόρμες που έγραψαν ιστορία


 Σε μια έκθεση 33 σελίδων, η FIFA δημοσίευσε δεδομένα θέασης από το τελευταίο Παγκόσμιο Κύπελλο στο Κατάρ, που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην ιστορία τον Δεκέμβριο. 
 Η διοργάνωση προσέλκυσε πέντε δισεκατομμύρια φιλάθλους στις διάφορες πιθανές πλατφόρμες, τηλεόραση, ψηφιακά, κοινωνικά δίκτυα και την πλατφόρμα της FIFA. 

 Από τα συνολικά πέντε δισεκατομμύρια, συνολικά τα 2,9 δισεκατομμύρια το έκαναν στις τηλεοράσεις, 2,7 δισεκατομμύρια για ψηφιακή ή ροή 2,2 δισ. μέσω των κοινωνικών δικτύων και 211 εκατ. στις πλατφόρμες της FIFA, αριθμοί που έγιναν και συνδιαστικά.
 
 Η Ασία και η Ωκεανία ηγήθηκαν της παρακολούθησης του παγκόσμιου πρωταθλήματος με 2,591 δισεκατομμύρια τηλεθεατές, που αντιπροσωπεύει το 54%. 
 Στην Ευρώπη, συνολικά 522 εκατομμύρια παρακολούθησαν τη διοργάνωση, που αντιπροσωπεύει το 11% του συνόλου.
 Ο τελικός μεταξύ Αργεντινής και Γαλλίας(3-3/4-2 πέναλτι) ήταν εκείνος ο αγώνες που προσέλκυσε το μεγαλύτερο κοινό , 1,42 δισεκατομμύρια τηλεθεατές. 
 
 Σε ένα Παγκόσμιο Κύπελλο όπου σημειώθηκε αύξηση 621% στην παρακολούθηση μέσω των κοινωνικών δικτύων ή του ψηφιακού κόσμου σε σύγκριση με το προηγούμενο που διεξήχθη το 2018.
 Τουλάχιστον 2,87 δισεκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν τουλάχιστον ένα λεπτό του μεγάλου τελικού Αργεντινής-Γαλλίας και 2,21 δισεκατομμύρια τον παρακολούθησαν σε 20 λεπτά. 
Η Ασία ηγήθηκε της παρακολούθησης σε μικρή οθόνη αυτού του Παγκοσμίου Κυπέλλου στο Κατάρ με περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ακόλουθους (1,226) ακολουθούμενη από την Αφρική και τη Μέση Ανατολή με 550 εκατομμύρια ακόλουθους. 
 Η Ευρώπη ήταν η τρίτη περιοχή όπου συγκεντρώθηκαν οι περισσότεροι άνθρωποι μπροστά στην τηλεόραση με 497,5 εκατομμύρια τηλεθεατές από τα 2,9 δισεκατομμύρια που αναφέρθηκαν. 
Το μεγάλο άλμα της διοργάνωσης του Κατάρ έγινε μέσω ψηφιακών μέσων, ροής και κοινωνικών δικτύων.

 Το κοινωνικό δίκτυο Χ (πρώην twitter) ήταν ο πραγματικός πρωταγωνιστής σε αυτό το νέο σενάριο με 23,4 εκατομμύρια δημοσιεύσεις. Πολύ πίσω τότε ήταν το Facebook με 6,1 εκατομμύρια, το Instagram με 3,6 εκατομμύρια ή το Tik Tok τότε με 473.000 δημοσιεύσεις. Αυτό αντιπροσωπεύει σημαντική ανάπτυξη σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα σε σύγκριση με τη διοργάνωση του 2018.

ΠΗΓΗ:ΑΠΕ

    

 

Απόψεις

Γράφει ο Ηλίας ΣπυρόπουλοςΣυνταξιούχος εκπαιδευτικός ✓ Και πάλι η στήλη ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ θα αναφερθεί σε θέματα της καθημερινότητας που βρίσκονται στην...

Ενημερωτικά δελτία

Ενημερωθείτε άμεσα από την εφημερίδα μας για τις τελευταίες ειδήσεις μέσα από την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.