Εξάρσεις
#Μια κίνηση των μαθητών του Μουσικού Σχολείου Λαμίας μας εξέπληξε θετικά. Συγχαρητήρια στα παιδιά του Μουσικού.
Η σοβαρότερη επένδυση ;
@ Ήταν Μάιος του 2021 αν δεν με απατά η μνήμη που είχε πραγματοποιηθεί μια συνάντηση εργασίας στο υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, επί υπουργίας Ιωάννη Πλακιωτάκη με θέμα την αναβάθμιση του Λιμανιού της Στυλίδας. Στη συνάντηση συμμετείχε η Δήμαρχος Στυλίδας Βιργινία Στεργίου, ο τότε βουλευτής Φθιώτιδας Θεμιστοκλής Χειμάρας και ο τότε Αντιπεριφερειάρχης Φθιώτιδας Θανάσης Καρακάντζας. Η συνάντηση είχε γίνει με αφορμή την προσάραξη φορτηγού πλοίου σε αβαθή νερά.
Ο Υπουργός είχε διαβεβαιώσει τότε τους τοπικούς παράγοντες ότι θα εξετάσει με προσοχή το ζήτημα και ότι η κυβέρνηση θα δώσει ιδιαίτερη σημασία στην ενίσχυση των λιμενικών υποδομών της χώρας. Έπρεπε να περάσουν 18 μήνες περίπου για να διευθετηθεί το θέμα με υπουργό Υποδομών τον Χρήστο Σταϊκούρα. Θα χρειαστεί όμως να περιμένουμε άλλους 30 μήνες για να δούμε να γίνεται πράξη η αναβάθμιση του Λιμανιού που είναι κατά τη γνώμη μας η σοβαρότερη επένδυση για την περιοχή της Αν. Φθιώτιδας.
Έχω όμως τις αμφιβολίες μου για το αν πρόκειται για επένδυση “στρατηγικής σημασίας “ όπως επικοινωνιακά πέρασε προς τα έξω. Και το λέω αυτό γιατί μια επένδυση για να φέρει έναν τόσο βαρύγδουπο τίτλο θα πρέπει να συνοδεύεται και από άλλα πράγματα που έχουν να κάνουν με το εμπορικό κομμάτι του Λιμανιού. Διότι αν είναι να δοθούν 20 εκ ευρώ για να κάνουμε μια εμβάθυνση, η οποία θα συμβάλλει στην διατήρηση και στην ανάπτυξη της τοπικής αλιείας, ναι μεν είναι καλό αλλά δεν το λες και επένδυση στρατηγικής σημασίας. Αν για παράδειγμα είχαμε φροντίσει όλα τα προηγούμενα χρόνια να φτιάξουμε έναν εμπορευματικό σταθμό για την δημιουργία του οποίου συζητούσαμε χρόνια χωρίς όμως κανένα αποτέλεσμα, σήμερα θα συζητούσαμε σε άλλη βάση. Εκτός κι αν περιμένουμε να έρθουν και στη Στυλίδα οι Κινέζοι για να επενδύσουν !
Χρ.Α
Την πληρώνουν οι πεζοί
@ Με αφορμή το τραγικό συμβάν στο Βόλο και το θάνατο ενός βρέφους 4 μηνών, μήπως είναι η ώρα να μπουν αυστηρά όρια ταχύτητας μέσα στις πόλεις. Πόσα ακόμη θύματα θα πρέπει να θρηνήσουμε στην άσφαλτο για να κάνουμε κάτι διαφορετικό από αυτό που κάνουμε όλα τα χρόνια. Οι περισσότερες έρευνες δείχνουν ότι τα περισσότερα τροχαία και μάλιστα πολλά από αυτά είναι και θανατηφόρα, σημειώνονται μέσα στις πόλεις και βασική αιτία είναι η ταχύτητα. Ας συνεννοηθούν όλοι οι αρμόδιοι, Τροχαία, Δήμοι, υπουργείο και να εφαρμόσουν ένα αυστηρό σύστημα με την ταχύτητα μέσα σε κατοικημένες περιοχές να μην ξεπερνά τα 30 χιλιόμετρα. Δεν είναι δυνατόν να χάνονται τόσο άδικα ζωές συνανθρώπων μας που πάνε στη δουλειά τους ή κάνουν το περίπατο πεζοί. Άμαχος πληθυσμός είναι και αυτός που θυσιάζεται στον εμφύλιο πόλεμο της ασφάλτου.
Θα το ζήσουμε κι αυτό !
@ Ήταν γραφτό να το ζήσουμε κι αυτό. Κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ να επισκέπτεται αύριο την Φθιώτιδα για να αναδείξει τα προβλήματα του Νοσοκομείου και των Κέντρων Υγείας καταγγέλλοντας ενδεχομένως την κυβέρνηση της οποίας υπουργός Υγείας είναι ένας πρώην Πασόκος ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και Διοικητής της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας Θεσσαλίας -Στερεάς ένα άλλο πρώην στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, ο Φώτης Σερέτης. Μάλιστα η σχετική ανακοίνωση της Νομαρχιακής Φθιώτιδας του ΠΑΣΟΚ μας προετοιμάζει για σκληρές δηλώσεις. Γράφουν ότι “το Νοσοκομείο Λαμίας βρίσκεται στη χειρότερη (!!) στιγμή της ύπαρξής του και εμείς δεν μπορούμε να μένουμε απαθείς, παρακολουθώντας την κατάρρευση, αναλαμβάνουμε δράση”.
Γράμμα προς πολίτες
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, αλλά εμείς βλέποντας τα πόθεν έσχες των πολιτικών σε ένα συμπέρασμα καταλήγουμε: Τους γονάτισαν η κρίση και τα μνημόνια !
“Ταχυδρόμος”