Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΤΟΥ 2ου ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΜΕ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

 

Mε μια μακροσκελή επιστολή της η Διευθύντρια του 2ου ΕΠΑΛ Λαμίας Ειρήνη Καραγεώργου απαντά σήμερα μέσω της εφημερίδας μας στην πρόεδρο της ΕΛΜΕ Φθιώτιδας στις κατηγορίες που της είχε απευθύνει για αυταρχικές συμπεριφορές απέναντι σε εκπαιδευτικούς και μαθητές . Η Διευθύντρια του 2ου ΕΠΑΛ καλεί την πρόεδρο της ΕΛΜΕ “να μην συνεχίσει αυτήν την επαναστατική μορφή πάλης και την συνεχή αμφισβήτηση να αφήσει τις ιδεοληψίες της και ας προσγειωθεί ομαλά ώστε να αποκατασταθεί το ήρεμο κλίμα στο σχολείο και να υπάρξει διάθεση και καλή θέληση από μέρους της ώστε να ακολουθηθούν οι κανονισμοί που διέπουν τη λειτουργία των σχολείων στη χώρα μας”.

Η επιστολή-απάντηση της Διευθύντριας του 2ου ΕΠΑΛ Λαμίας:

Με ιδιαίτερη προσοχή μελέτησα την επιστολή-καταγγελία της ΕΛΜΕ Φθιώτιδας που αφορά το πρόσωπό μου.

Σε μία ευνομούμενη πολιτεία που εμπνέεται από δημοκρατικές αρχές, προκειμένου να προβεί οποιοδήποτε σωματείο σε καταγγελία, θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ και η ακρόαση της άποψης της άλλης πλευράς. Και αυτό πρέπει να θεωρείται περισσότερο δεδομένο όταν το σωματείο αυτό είναι σωματείο εκπαιδευτικών, που το λειτούργημά τους είναι να μεταλαμπαδεύουν τις αρχές και τις αξίες της Δημοκρατίας στους μαθητές και στις μαθήτριες.Δεν θα πρέπει, λοιπόν, οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν την Δημοκρατία, να λάβουν γνώση της άποψης της εκπαιδευτικού στην οποία αναφέρεται το δημοσίευμά τους;  

Γιατί δεν μου δίδεται αντίγραφο των (υποτιθέμενων) έγγραφων καταγγελιών που αναφέρονται στο πρόσωπό μου καθώς και τα ονόματα εκείνων που με κατήγγειλαν προφορικά στην ΕΛΜΕ Φθιώτιδας όπως επίσης και αντίγραφο της πράξης για την συζήτηση – λήψη απόφασης του Δ.Σ ΕΛΜΕ Φθιώτιδας προκειμένου να γίνει η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ; Μήπως η μη χορήγηση των ανωτέρω δείχνει αφ’ ενός την «δημοκρατία» που πρεσβεύουν και αφ’ ετέρου την μη- ύπαρξη αυτών των στοιχείων;

Πρέπει να επισημάνουμε εξ αρχής ότι η αποτυπώσα γραφή της καταγγελίας της ΕΛΜΕ δέχεται ως δίκαιο και ορθό μόνο το δικό της αφήγημα. Παρουσιάζει δε τις απόψεις της κατά πώς θέλει, συκοφαντεί και διασπείρει ψευδείς ειδήσεις για την Διευθύντρια του 2ου ΕΠΑΛ Λαμίας.

Ποια είναι άραγε τα καθήκοντα του διευθυντή όπως προσδιορίζονται από την κείμενη νομοθεσία και όχι από το τι έχουμε εμείς ως ιδεολογία ή ιδεοληψία που να ισχύει ως καθηκοντολόγιο;

Συνεπώς ποιο είναι το πρώτο μέλημα εκείνου που ασκεί διοίκηση σε μια σχολική μονάδα; Είναι σίγουρα η ευταξία στους χώρους του σχολείου, ο σεβασμός της δημόσιας περιουσίας καθώς και η διασφάλιση της δημόσιας δωρεάν παιδείας. Γι’ αυτό άλλωστε είναι θέματα που προτάσσονται στην νομοθεσία και οι εμπλεκόμενοι στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι υποχρεωμένοι να τα εφαρμόζουν. Αυτά τα πολύ απλά και ουσιαστικά θέλησα να εφαρμόσω αναλαμβάνοντας τη διεύθυνση του 2ου ΕΠΑΛ Λαμίας. Αυτό που εφαρμόζει απαρέγκλιτα και η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ.

Η εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας ξεσήκωσε αντιδράσεις από εκπαιδευτικούς που θέλουν να ασκούν διοίκηση δίχως να φαίνονται και δίχως να έχουν κάποια ευθύνη αλλά να χειραγωγούν μαθητές και να ασκούν λεκτικό εκφοβισμό σε συναδέλφους και σε εμένα..

Ως διευθύντρια του 2ου ΕΠΑΛ Λαμίας θέλησα να εφαρμόσω και θα συνεχίσω να εφαρμόζω την νομοθεσία της ελληνικής πολιτείας, η οποία χρηματοδοτεί:

• την Εκπαίδευση και την Παιδεία,

• τα κτίρια και την υλικοτεχνική υποδομή,

• τους εκπαιδευτικούς

Την νομοθεσία που έχει κανόνες και αρχές για να μπορούμε να ζούμε σε μια πολιτεία που να επικρατεί η συλλογική ευθύνη και όχι η ασυδοσία.

Την νομοθεσία που διέπει τις αρχές και τους κανόνες λειτουργίας των σχολικών μονάδων όπως:

1. Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να απουσιάζουν από το σχολείο πρώτες ή τελευταίες ώρες χωρίς την άδεια της Διευθύντριας και αν απουσιάζουν αδικαιολόγητα εφαρμόζονται παιδαγωγικά μέτρα.

Αντιθέτως, η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Φθιώτιδας που υπηρετεί στο 2ο ΕΠΑΛ Λαμίας, απευθυνόμενη προς την διευθύντρια και ενώπιον των μαθητών είπε το εξής: «Το Λύκειο δεν είναι υποχρεωτικό και ο μαθητής μπορεί να απουσιάζει όποτε θέλει και απλά να του καταχωρείται απουσία».

Ειλικρινά, ασπάζεται η κοινωνία τη ρήση της; Για το ότι είναι παράνομο είναι δεδομένο. Kαι η ρήση αυτή προφανέστατα υποδαυλίζει την αταξία στον χώρο του σχολείου και το ότι γουστάρω θα κάνω εκ μέρους των μαθητών.

2. Ως γνωστόν απαγορεύεται το κάπνισμα σε όλα τα δημόσια κτίρια άρα και εντός των σχολικών μονάδων ακόμη και στον αύλειο χώρο. Αντιθέτως υπάρχουν κάποιοι/ες που εφαρμόζουν και επιδιώκουν να επιβάλλουν τη δική τους νομοθεσία. Δηλαδή θέλουν να επιτρέπεται το κάπνισμα. Και είμαι η “προβληματική “ διότι ενδιαφέρομαι για την εφαρμογή της νομοθεσίας.

Σε ποια χώρα του κόσμου άραγε επιτρέπεται το κάπνισμα εντός σχολικών χώρων για μαθητές και εκπαιδευτικούς; Ας μας ενημερώσουν.

3. Δεν επιτρέπεται η χρήση κινητού εντός των σχολικών αιθουσών κατά την διάρκεια του μαθήματος και εντός της σχολικής μονάδας.

Εκείνη τη χρήση του κινητού που οδηγεί:

• σε βιντεοσκοπήσεις μαθητών, εκπαιδευτικών και αποτελούν το κύριο όπλου του εκφοβισμού.

• σε αντιγραφή των απαντήσεων σε διαγωνίσματα τετραμήνου χωρίς την επιτήρηση εκπαιδευτικού. Γιατί χωρίς επιτήρηση εκπαιδευτικού άραγε;

Και η τραγική ειρωνεία είναι ότι η Πρόεδρος της ΕΛΜΕ σε συνεντεύξεις που έδωσε σε τοπικά Μ.Μ.Ε ήταν αναφανδόν υπέρ της εφαρμογής της απαγόρευσης κινητών τηλεφώνων, ου μην αλλά, υπερθεμάτιζε και για τις βλαβερές συνέπειες των κινητών τηλεφώνων στους νέους και ιδιαίτερα στους μαθητές.

4. Όποιες δραστηριότητες πραγματοποιούνται από τους μαθητές πρέπει να έχουν λάβει έγκριση με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων και επομένως είναι ενήμερη και η Διευθύντρια.

Στο 2ο ΕΠΑΛ Λαμίας συνέβη το εξής:

Εν αγνοία της Διευθύντριας εκπαιδευτικός είχε φέρει φούρνο μικροκυμάτων(!!!) στο σχολείο και μάλιστα στο εργαστήριο φυσικής και με μερικούς μαθητές (τρείς έως τέσσερεις στον αριθμό) προέβαινε σε παρασκευή κρεπών, γλυκών, πίτσας κ.α. Παρασκευή τροφίμων σε χώρο δίχως να τηρούνται οι προβλεπόμενες συνθήκες υγιεινής με άγνωστα πιθανά αποτελέσματα μετά την κατανάλωσή τους. Εισαγωγή ηλεκτρικής συσκευής δίχως να προβλέπεται στο χώρο του εργαστηρίου και δίχως να γνωρίζουμε τις προδιαγραφές της. Ο εργαστηριακός χώρος είναι χώρος όπου οι συσκευές που υπάρχουν είναι εγκεκριμένες από το Υπουργείο Παιδείας με συγκεκριμένες προδιαγραφές.

Αυτές ήταν οι περίφημες δημιουργικές εργασίες που ακύρωσα. Δηλαδή, έκανα το αυτονόητο, ενδιαφέρθηκα για την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών. Σύμφωνα όμως, με την πρόεδρο της ΕΛΜΕ κακώς το έπραξα και αυτό.

5. Την αμφίεση των μαθητών/τριών. Και αυτή η νομοθεσία περί αμφίεσης μαθητών/τριων εδράζεται σε οδηγία του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) προς όλες τις σχολικές μονάδες της Ελληνικής Επικράτειας.

«Η εμφάνιση των μαθητών/τριών οφείλει να χαρακτηρίζεται από ευπρέπεια. Θα πρέπει να αποφεύγονται φαινόμενα επίδειξης. Οι υπερβολές δεν συνάδουν με τη μαθητική́ ιδιότητα».

6. Η Διευθύντρια της σχολικής μονάδας πρέπει να είναι ενήμερη για οτιδήποτε λαμβάνει χώρα εντός αυτής.

Ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών μέσω των γραπτών δοκιμασιών δηλαδή των διαγωνισμάτων είναι δίωρες ακόμη και στις απολυτήριες ενδοσχολικές εξετάσεις.

Τρίωρα διαγωνίσματα προσομοίωσης (πανελλαδικών εξετάσεων) δεν προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία για τους μαθητές της Γ Λυκείου.

Και στο 2ο ΕΠΑΛ Λαμίας συνέβησαν τα εξής:

Εν αγνοία της Διεύθυνσης του 2ου ΕΠΑΛ, εκπαιδευτικός αποφάσισε να ορίσει και να πραγματοποιήσει τρίωρο διαγώνισμα προσομοίωσης στους μαθητές της Γ Λυκείου, τους οποίους και ενημέρωσε σχετικά. Παρ’ όλα αυτά, στον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας είπε ότι δεν θα το πραγματοποιήσει διότι δεν έχει χρόνο στη διάθεσή της. Μάλλον ήθελε να δημιουργήσει εντυπώσεις στους μαθητές ότι εκείνη ήθελε να πραγματοποιήσει το τρίωρο διαγώνισμα προσομοίωσης αλλά η διευθύντρια του σχολείου δεν της το επέτρεψε.

7. Η πραγματοποίηση διδακτικών επισκέψεων και η σύνταξη σχετικού πρακτικού όπου αναφέρονται o τόπος πραγματοποίησης της επίσκεψης (εντός ή εκτός νομού), ο χρόνος αναχώρησης και επιστροφής, το μέσο μεταφοράς, οι τάξεις/τμήματα που θα συμμετέχουν, οι εκπαιδευτικοί που θα συνοδεύουν τους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς και το όνομα του υπεύθυνου εκπαιδευτικού κάθε επίσκεψης.

Θεωρείται αυτονόητο ότι η διδακτική επίσκεψη μπορεί και να μην καλύπτει χρονικά ολόκληρη τη διδακτική ημέρα. Με την μετακίνηση και με την περιήγηση να απομένει ικανός χρόνος για να συνεχιστεί το μάθημα στη σχολική μονάδα.

Είχαμε τέτοιο γεγονός στη σχολική μας μονάδα. Ως δ/ντρια ενημερώθηκα από την δημόσια υπηρεσία στην οποία θα πραγματοποιείτο διδακτική επίσκεψη ότι ο συνολικός χρόνος μετάβασης , περιήγησης στην υπηρεσία και της επιστροφής στο σχολείο θα διαρκούσε το πολύ ένα δίωρο. Οι μαθητές θα ξεκινούσαν την μετακίνηση στις 9.30 π.μ. και θα επέστρεφαν στο σχολείο στις 11:30 π.μ. αφού θα είχε ολοκληρωθεί η διδακτική επίσκεψη. Η συνοδός/υπεύθυνη εκπαιδευτικός δεν ήθελε να επιστρέψει στη σχολική μονάδα μετά το πέρας της διδακτικής επίσκεψης αλλά και η ίδια και οι μαθητές να μεταβούν όπου επιθυμούσαν. Όταν ενημέρωσα την εκπαιδευτικό ότι μετά το πέρας της διδακτικής επίσκεψης θα συνεχιστούν τα μαθήματα, η εκπαιδευτικός ακύρωσε την πραγματοποίηση της διδακτικής επίσκεψης.

8. Ο ορισμός υπευθύνων σχολικής ζωής έπρεπε να πραγματοποιηθεί από το Σεπτέμβριο 2023. Δεν πραγματοποιήθηκε το Σεπτέμβριο διότι κάποιοι εκπαιδευτικοί που πρεσβεύουν την «δήθεν» Δημοκρατία, επειδή διαφωνούσαν με την συγκεκριμένη νομοθεσία, δεν επέτρεψαν τον ορισμό υπευθύνων σχολικής ζωής.

Ο ορισμός υπευθύνων σχολικής ζωής πραγματοποιήθηκε τελικά, ως όφειλε, τον Απρίλιο 2024 σε συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων από εμένα.

9. Η μη διατάραξη της εύρυθμης λειτουργίας της σχολικής μονάδας τόσο από εκπαιδευτικούς όσο και από γονείς και κηδεμόνες.

Διαταράχθηκε η εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας κατόπιν εισόδου σε αυτή δύο γονέων μιας μαθήτριας, οι οποίοι δε συμφωνούσαν με την απαγόρευση χρήσης κινητού τηλεφώνου και με απειλητικό ύφος μου επιτέθηκαν φραστικά και με προπηλάκισαν. Αυτός ήταν ο λόγος που κλήθηκε η αστυνομία. Τελικά οι γονείς αναγνώρισαν το λάθος τους μου ζήτησαν συγνώμη, οπότε το ζήτημα θεωρήθηκε λήξαν. Η ΕΛΜΕ αντί της αληθινής πραγματικότητας παρουσίασε μια άλλη εικόνα για το γεγονός. Tυχαίο; Τυχαίο όμως μπορεί να θεωρηθεί ένα γεγονός όταν δεν είναι γνωστό εκ των προτέρων το αποτέλεσμα.

Διαταράχθηκε η εύρυθμη λειτουργία (αισχίστου είδους εκφοβισμός) της σχολικής μονάδας όταν μαθητές γιουχάϊσαν την Διευθύντρια του 2ου ΕΠΑΛ Λαμίας (εμένα) συμπαραστεκόμενοι από «δημοκράτες» εκπαιδευτικούς φωνάζοντάς της και δεχόμενοι τα χειροκροτήματα των μαθητών.

Διαταράχθηκε η εύρυθμη λειτουργία (παραβατικότητα) της σχολικής μονάδας όταν καταστράφηκε (έσπασε) η ξύλινη πόρτα της αποθήκης του σχολείου και όταν κάποιοι μαθητές έβαλαν φωτιά στην σκάλα της σχολικής μονάδας εν ώρα μαθήματος. Πώς άραγε λειτούργησα στα δύο αυτά γεγονότα; Με συζήτηση, υπομονή λειτουργώντας συμβουλευτικά και όχι τιμωρητικά απέναντι στα παιδιά. Δεν φώναξα ούτε απείλησα κανένα μαθητή, πράγμα το οποίο επιβεβαιώνεται από το ότι δεν τιμωρήθηκαν οι εν λόγω μαθητές.

10. Πραγματοποίηση εκδρομών με εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό σκοπό, με συγκεκριμένο πρόγραμμα. Εκπαιδευτικοί που θα αναλάβουν να την οργανώσουν και να την διεκπεραιώσουν αναλαμβάνοντας όλα τα διαδικαστικά.

Και βεβαίως δεν προβλέπεται πουθενά πραγματοποίηση εκδρομής χωρίς πρόγραμμα αφήνοντας τους μαθητές επί πενταώρου να μετακινούνται ασκόπως στο χώρο της εκδρομής.

11. Ανάληψη εξωδιδακτικών εργασιών εκ μέρους των εκπαιδευτικών. Κάτι που πραγματοποιείται με την έναρξη του σχολικού έτους τον μήνα Σεπτέμβριο.

Στο 2ο ΕΠΑΛ Λαμίας λαμβάνει χώρα το εξής: Άμα τη αναθέσει εξωδιδακτικής εργασίας σε εκπαιδευτικούς υπάρχουν μόνιμα κάποιοι που αρνούνται να συνδράμουν, να την αναλάβουν και να την ολοκληρώσουν. Και μάλιστα η άσκοπη και έκνομη άρνησή τους συνοδευόταν με φωνασκίες αναστατώνοντας όλη τη σχολική κοινότητα και δημιουργώντας ένα τοξικό κλίμα.

12. Ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων των μαθητών για όποιο πρόβλημα εμφανίζεται και προκύπτει. Πέραν της ενημέρωσης του πλήθους των απουσιών των μαθητών όπου ακολουθείται η επικοινωνία και με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, υπάρχουν και άλλα θέματα που επιβάλλεται να επιλυθούν με τηλεφωνική επικοινωνία.

Ως Διευθύντρια συνδράμω παντού και πάντοτε τους μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ άοκνα και δοτικά.

Είμαι παρούσα σε κάθε πρόβλημα μαθητή/τριας και δεν χρειάζεται ο μαθητής μόνος του να αντιμετωπίσει το όποιο πρόβλημα ανακύπτει εντός του σχολικού χώρου χρησιμοποιώντας τη συσκευή κινητού τηλεφώνου. Και η επικοινωνία είναι ταχύτατη και άμεση προς τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών όπου βεβαίως απαιτείται τούτο.

13. Η σύγκλιση του Συλλόγου Διδασκόντων σε συνεδρίαση πραγματοποιείται υπό κάποιες προϋποθέσεις στην οποία και συζητούνται συγκεκριμένα θέματα.

Πώς άραγε νοείται η συνεδρίαση του συλλόγου των καθηγητών εκ μέρους της προέδρου της ΕΛΜΕ Φθιώτιδας η οποία είναι εκπαιδευτικός του 2ου ΕΠΑΛ Λαμίας; Συνάδει η άποψή της και η σκέψη της και η ιδεοληψία της με την κείμενη νομοθεσία; Προφανέστατα όχι!! Η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Φθιώτιδας θέλει να συγκαλείται σύλλογος διδασκόντων προκειμένου να συζητηθούν θέματα τα οποία όμως είναι ορισμένα από την νομοθεσία. Και εφόσον δεν ικανοποιείται η επιθυμία της αυτή, ξεσηκώνει εκπαιδευτικούς και ίσως και μαθητές .

Γιατί άραγε η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Φθιώτιδας, εκπαιδευτικός του 2ου ΕΠΑΛ Λαμίας, υπεύθυνη του τομέα Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας επιθυμεί να παραβρίσκεται σε συνεδριάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων ενώ η νομοθεσία προβλέπει να συμμετάσχει μόνον στις τακτικές συνεδριάσεις στην αρχή και στην λήξη του διδακτικού έτους; Μα για να σηκώνει το φλάμπουρο της επανάστασης, να φωνασκεί, να δημιουργεί κλίμα αναστάτωσης.

Γιατί επί παραδείγματι δε ζητά να συγκληθεί σύλλογος διδασκόντων και για τον τρόπο πληρωμής της ή για να ζητήσει να μην πληρώνετε με κατάθεση του μισθού της σε τραπεζικό λογαριασμό; Όχι εδώ έχουμε το συμφέρον μας και αποδεχόμαστε την κείμενη νομοθεσία. Όπου οι αποφάσεις έρχονται σε πλήρη αντίθεση με το συμφέρον της τότε ως όπλο έχει την επανάσταση, την καταγγελία την δημιουργία κλίματος φόβου και οργής.

Ενώ η πρόεδρος της ΕΛΜΕ θέλει να γίνεται σύλλογος για θέματα που δεν προβλέπονται δε θέλει να γίνεται σύλλογος και να γράφεται πρακτικό για τον περίπατο.

14. Παρουσία των Στελεχών Εκπαίδευσης στην Σχολική Μονάδα από την 1η ώρα έως και τη λήξη του διδακτικού ωραρίου.

Ειλικρινά η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Φθιώτιδας πόσες ώρες είναι στην σχολική μονάδα δεδομένου ως τομεάρχης πρέπει να είναι στο σχολείο από την 1η έως την τελευταία ώρα;

Η καταγγελία της ΕΛΜΕ αναφέρει και άλλα σημεία. Προφανέστατα εγείρουν θέματα συμπεριφοράς εκ μέρους της διευθύντριας. Προφανέστατα εμφανίζουν εν πολλοίς μία αποκλίνουσα συμπεριφορά εκ της νομιμότητας.

Βασικό σημείο όμως είναι ότι ως διευθύντρια αρνήθηκα να ακολουθήσω την μέχρι τούδε πορεία τής πιο προηγούμενης διοίκησης του 2ου ΕΠΑΛ Λαμίας. Το κείμενο της ΕΛΜΕ προσπαθεί να παρουσιάσει το τι πέτυχε η πιο προηγούμενη διοίκηση του 2ου ΕΠΑΛ Λαμίας που όλως τυχαίως είναι το ίδιο πρόσωπο με την πρόεδρο της ΕΛΜΕ Φθιώτιδας.

Προσπαθεί να μας πείσει ότι ο τρόπος λειτουργίας της σχολικής μονάδας ήταν ο σωστός, μια και σύμφωνα με τα γραφόμενά όλα μα όλα ήταν άψογα και τώρα όλα μα όλα είναι λάθος. Οπότε, όλα αυτά τα υπαρκτά προβλήματα που καλείται να αντιμετωπίσει η νέα διευθύντρια του 2ου ΕΠΑΛ (η υποφαινόμενη) , δημιουργήθηκαν μόλις χτες; Είναι αυτό δυνατόν; Μπορεί κάτι τέτοιο να γίνει πιστευτό;

Καλώ λοιπόν την πρόεδρο της ΕΛΜΕ να μην συνεχίσει αυτήν την επαναστατική μορφή πάλης και την συνεχή αμφισβήτηση να αφήσει τις ιδεοληψίες της και ας προσγειωθεί ομαλά ώστε να αποκατασταθεί το ήρεμο κλίμα στο σχολείο και να υπάρξει διάθεση και καλή θέληση από μέρους της ώστε να ακολουθηθούν οι κανονισμοί που διέπουν τη λειτουργία των σχολείων στη χώρα μας.

Και να βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση για το καλό των παιδιών μας.

Μετά την παρουσίαση όλων των παραπάνω, παρακαλώ πολύ οι αρμόδιοι να επιληφθούν των συγκεκριμένων θεμάτων που έχουν τεθεί για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.

 

Η Διευθύντρια του 2ου ΕΠΑΛ Λαμίας

Ειρήνη Καραγεώργου

    

 

Απόψεις

Ενημερωτικά δελτία

Ενημερωθείτε άμεσα από την εφημερίδα μας για τις τελευταίες ειδήσεις μέσα από την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.

Μηνιαίο αρχείο ειδήσεων