Ο σιδηροδρομικός στραγγαλισμός της Φθιώτιδας στη Βουλή από τον Γιάννη Σαρακιώτη
«Επί των δικών μας ημερών, κ. Υπουργέ, από τον Μπράλο περνούσαν 16 τρένα, ενώ επί των δικών σας ημερών, για ένα χρόνο δεν περνούσε κανένα και τώρα περνούν μόλις 4. Επί των δικών μας ημερών τα δρομολόγια στο Λιανοκλάδι – Στυλίδα ξεκινούσαν στις 5 το πρωί και τελείωναν στις 11 το βράδυ, ενώ επί των δικών σας ημερών λειτουργούν από τις 9 τοπρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα», τόνισε ο κ. Σαρακιώτης με τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών να απαντά: «βεβαίως ήταν περισσότερα…» τασσόμενος παράλληλα κατά της ιδιωτικοποίησης !!
Τα ως άνω ειπώθηκαν στη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης για τη συστηματική υποβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Π.Ε. Φθιώτιδας εδώ και δύο περίπου χρόνια, ερώτησης που υπέβαλλε προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών κ. Καραμανλή ο Βουλευτής Φθιώτιδας και Αναπληρωτής Τομεάρχης Ανάπτυξης και Επενδύσεων του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Προοδευτική Συμμαχία, Γιάννης Σαρακιώτης.
Στην απάντησή του, ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, κ. Κ. Καραμανλής, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι:
«Το 2016 ο κύριος συνάδελφος μας λέει ότι τα δρομολόγια ήταν πολύ περισσότερα στην περιοχή του. Ε βέβαια ήταν πολύ περισσότερα…»,
αναπολώντας τις εποχές που το καθεστώς λειτουργίας της εταιρείας ήταν διαφορετικό και αποφεύγοντας να δώσει οποιαδήποτε σαφή απάντηση στα ερωτήματα που υποβλήθηκαν από πλευράς του Βουλευτή Φθιώτιδας, βάζοντας έτσι τέλος στα δίκαια αιτήματα των κατοίκων και επισκεπτών της περιοχής, σχετικά με την επαναφορά και επέκταση, με βιώσιμα χαρακτηριστικά, του υφιστάμενου αριθμού των δρομολογίων, ώστε να καλύψει πολύ περισσότερες ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.