Πως γκρεμίστηκαν οι αυταπάτες ! (Αρθρο του Χρήστου Αλεξανδρή)
Το σημαντικότερο μήνυμα αυτών των εκλογών είναι ότι η κοινωνία βρίσκεται πολύ πιο μπροστά από τα κόμματα τους πολιτικούς τους δημοσιογράφους , τους αναλυτές , τους επικοινωνιολόγους και τους δημοσκόπους . Και εκεί κατα την αποψή μας θα πρέπει να εστιάσουμε το ενδιαφέρον μας αναζητώντας την μεγάλη επιτυχία της Νέας Δημοκρατίας και του προέδρου της Κυριάκου Μητσοτάκη που κατάφερε οχι μόνο να διατηρήσει ψηλά τα ποσοστά του κομματός του αλλά και να τα αυξήσει λίγο , συγκριτικά με το αποτέλεσμα των εκλογών του 2019.
Εκεί θα πρέπει να εστιάσουμε και το ενδιαφέρον μας αναζητώντας και τις αιτίες της αποτυχίας του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης και του προέδρου του Αλέξη Τσίπρα να πείσει την κοινωνία με τον πολιτικό της λόγο και τα μηνύματα που εξέπεμπε.
Εκεί θα πρέπει επίσης να αναζητηθούν και οι αιτίες που οι δημοσκοπήσεις έπεσαν τραγικά έξω όσον αφορά την μεγάλη πτώση του ΣΥΡΙΖΑ και το ευρος της διαφοράς με το πρώτο κόμμα . Η Νέα Δημοκρατία κέρδισε τις εκλογές και απέκτησε ισχυρότατο προβάδισμα για τις δεύτερες κάλπες στις 25 Ιουνίου να βγεί και πάλι νικήτρια απο τις κάλπες και να σχηματίσει αυτοδύναμη κυβέρνηση οπως ηταν απο την αρχή ο στόχος της.
Σε αυτές τις εκλογές νίκησε το κόμμα που είχε καθαρές θέσεις . Αυτό που ελεγε το κατανοούσε ο απλός πολίτης . Οι προγραμματικές της θέσεις , ο πολιτικός λόγος που αρθρώθηκε και η αντίληψη για την άσκηση της εξουσίας ήταν πολύ πιο κοντά σε αυτά που ζητά ο κόσμος , οι πολίτες , η ίδια η κοινωνία στη σημερινή εποχή.
Αντίθετα η πολιτική πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ σε όλα τα θέματα που αναπτύχθηκαν καθόλη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου αλλά και καθ ολη τη διάρκεια της τετραετίας , ήταν πάντοτε μειοψηφική . Είτε αφορούσε τα μέτρα για την πανδημική κρίση , είτε αφορούσε τα μέτρα για την ενεργειακή κρίση , είτε αφορούσε την εξωτερική πολιτική και την εθνική αμυνα της χώρας . Η ηττα ηταν αναπόφευκτη . Το χειρότερο είναι οτι ο ΣΥΡΙΖΑ τα περισσότερα λάθη τα κράτησε για να τα κάνει ολα μαζεμένα την προεκλογική περίοδο .