Στην κυκλοφορία το τμήμα Λιανοκλάδι - Αγγείες και η μεγάλη Σήραγγα Όθρυος μήκους 6,4 χλμ - Μεγάλες καθυστερήσεις στα δρομολόγια προκαλούν την αγανάκτηση των επιβατών ...
Στην κυκλοφορία δόθηκε το τμήμα Λιανοκλάδι - Αγγείες με μία γραμμή (προς Θεσσαλονίκη). Πρόκειται για τμήμα μήκους περίπου 20χλμ που περιλαμβάνει και τη δεύτερη μεγαλή σιδηροδρομική σήραγγα της χώρας στο Όρος Όθρυς με μήκος 6,4χλμ. Το πρώτο δρομολόγιο έγινε με ντιζελομηχανή και τις επόμενες μέρες θα συνεχίσουν τα δρομολόγια με ταχύτητες που θα φτάνουν προσωρινά τα 90χλμ/ώρα.
Μετά απο 37 χρόνια ενεργής καθημερινής λειτουργίας κλείνει και η τηλεδιοίκηση Λιανοκλαδίου που χειριζόταν την κυκλοφορία στην παλιά χάραξη και η οποία μεταφέρεται στο σταθμό στις Αγγείες.
Τώρα απομένει το υποτμήμα Αγγείες - Δομοκός, μήκους περίπου 32χλμ, που περιλαμβάνει την μεταλλική γέφυρα Γ26 όπου εξαιτίας μίας κακοτεχνίας κατά τη διάρκεια των κατασκευών προκάλεσε και την χρονική καθυστέρηση στην ολοκλήρωση των έργων. Το τελευταίο αυτό υποτμήμα θα δοθεί τις επόμενες εβδομάδες ολοκληρώνοντας τα έργα στο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός.
Σύμφωνα με το ypodomes σταδιακά μέσα στο επόμενο δίμηνο θα δοθεί και η δεύτερη γραμμή (προς Αθήνα) και θα ξεκινήσουν και τα ηλεκτροκίνητα δρομολόγια που θα ρίξουν τον χρόνο σε κάτι περισσότερο από 4 ώρες.
Τελικός στόχος να ολοκληρωθούν και τα Η/Μ συστήματα που θα φέρουν την μεγάλη μείωση στην χρονοαπόσταση της διαδρομής Αθήνας - Θεσσαλονίκη και τη διεξαγωγή του δρομολογίου σε 3 ώρες και 30 λεπτά.
Σημαντικός παράγοντας και η άφιξη των τρένων από την Ιταλία που θα δώσουν τη δυνατότητα για πύκνωση των δρομολογίων και την μεγαλύτερη αξιοπιστία στις ώρες καθώς σήμερα καταγράφονται συχνά - πυκνά προβλήματα στις μηχανές με αποτέλεσμα να έχουμε καθυστερήσεις στην εκτελεσή τους.
Την Κυριακή υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκης - Αθήνας που ξεπέρασε τις τέσσερις ώρες, γεγονός που προκάλεσε την αγανάκτηση των επιβατών στο Σ.Σ. Λιανοκλαδίου.