Καθημερινή Αδέσμευτη Εφημερίδα

  Αριθμός Πιστοποίησης: Μ.Η.Τ. 242014

Για καθυστερήσεις της ΕΡΓΟΣΕ που κόστισαν την παράδοση του Ε65 μιλούν οι εκθέσεις μελετητή και ΤΕΕ

Καθυστερήσεις δεκαέξι μηνών καταγράφει η παράδοση του νότιου τμήματος του οδικού άξονα Ε65, εκφράζοντας σοβαρές αμφιβολίες για την ολοκλήρωση του έργου στο τέλος του 2023, που θα επιτρέψει τη δημιουργία ενός ενιαίου αυτοκινητοδρόμου που θα φτάνει από τη Λαμία έως τα Τρίκαλα και θα είναι μήκους 111 χιλιομέτρων.
Την ώρα που η χώρα μετρά τις ολιγωρίες και τις ευθύνες των φορέων που έχουν στοιχειώσει τον ελληνικό σιδηρόδρομο, οι σκελετοί από το ντουλάπι της ΕΡΓΟΣΕ συνεχίζουν να βγαίνουν στην επιφάνεια, προκαλώντας παράπλευρες απώλειες στην κατασκευή του Ε65, στο τμήμα από Λαμία έως Ξυνιάδα – Τρικάλων. Το κομμάτι του οδικού άξονα μήκους 32 χιλιομέτρων χρειάστηκε να προχωρήσει σε αλλαγή της χάραξης σε μήκος 4,2 χιλιομέτρων, προκειμένου να υπερπηδήσει τις πλημμέλειες και τα προβλήματα που παρουσιάζει η σήραγγα ΣΣ1.
Η σήραγγα μήκους 800 μέτρων κατασκευάστηκε μεταξύ 2008 και 2011 από τη Μηχανική και βρίσκεται εν λειτουργία, πάνω στο κύριο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας Τιθορέα – Δομοκός. Ομως οι κατασκευαστικές αυθαιρεσίες που κουβαλάει, οι οποίες μάλιστα επεκτείνονται και σε γειτονικές μικρότερες σήραγγες (ΣΣ2), αποτελούν τον γόρδιο δεσμό του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών από το 2020 που καταβάλλεται προσπάθεια να κλείσει πριν από τα τέλη του μήνα, προκειμένου να μην επηρεαστεί η εκταμίευση των κοινοτικών πόρων.

 

Διαβάστε περισσότερα στο φύλλο της Τρίτης 16 Μαΐου 2023.

 

randomness