Σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη την Τετάρτη για την εφαρμογή «PosoKanei»
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, την Τετάρτη,17 Ιουνίου, στις 11.00, θα προεδρεύσει σε σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου όπου θα παρουσιαστεί η εφαρμογή «PosoKanei».
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, την Τετάρτη,17 Ιουνίου, στις 11.00, θα προεδρεύσει σε σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου όπου θα παρουσιαστεί η εφαρμογή «PosoKanei».