Εξάρσεις
Γίνονται και θαύματα;
@ Θαύματα δεν γίνονται αλλά ποτέ δεν ξέρεις με υπουργό Υποδομών τον Χρήστο Σταϊκούρα. Θυμάστε τα δηλητηριώδη σχόλια που είχαμε αφιερώσει εμείς οι δημοσιογράφοι για την παύση των δρομολογίων του πλοίου στο λιμάνι του Αγίου Κωνσταντίνου λίγο διάστημα αφότου ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε εγκαινιάσει μαζί με τον υπουργό Υποδομών το εκσυγχρονισμένο λιμάνι του Αγίου Κωνσταντίνου.
Ως προς το πρόβλημα που γεννήθηκε με τη διακοπή των ακτοπλοϊκών δρομολογίων του Αγίου Κωνσταντίνου με τις Σποράδες, μπορεί η αρμοδιότητα να ανήκει στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ωστόσο δεν θα μπορούσε ένας υπουργός που κατάγεται από τη Φθιώτιδα να μείνει άπραγος και να παρακολουθεί τις εξελίξεις.
Ποιο ήταν το πρόβλημα. Εξαιτίας της ταχύτητας που ανέπτυσσε το πλοίο, δημιουργούνταν υψηλός και έντονος κίνδυνος που προκαλούσε προβλήματα στις παράκτιες τουριστικές επιχειρήσεις και τους λουόμενους. Είχαν υποβληθεί καταγγελίες – παράπονα από πολίτες της τοπικής κοινωνίας, στις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές. Συνέπεια αυτού, η πλοιοκτήτρια εταιρεία σταμάτησε τα δρομολόγια.
Το πρόβλημα για τον Άγιο Κωνσταντίνο είναι σοβαρό. Το τελευταίο χρονικό διάστημα, σε συνεργασία με το αρμόδιο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, αναζητήθηκε νέα πλοιοκτήτρια εταιρεία.
''Είμαστε σε συνεχή επικοινωνία, ώστε να αντιμετωπισθούν – με επιτυχία – ανοικτά ζητήματα, και να δρομολογηθεί πλοίο από τις επόμενες ημέρες, μέχρι και το τέλος Σεπτεμβρίου 2024'' ανέφερε στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης ο υπουργός Χρήστος Σταϊκούρας.
Αλλάξαμε πρωθυπουργούς, υπουργούς και Περιφερειάρχες αλλά ο δρόμος παραμένει ίδιος
@ Συνεπής ως προς την -εδώ και χρόνια - δέσμευσή του για τακτική κοινωνική λογοδοσία, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας παρουσίασε την Τετάρτη το απόγευμα στη Λαμία τις εξελίξεις σε έργα και δράσεις, κατά το τελευταίο τετράμηνο, που αφορούν την Περιφερειακή Ενότητα Φθιώτιδας.
Μεταξύ των έργων που παρουσίασε αναφέρθηκε εκτενώς και στον οδικό άξονα Λαμία -Καρπενήσι, το σύγχρονο γεφύρι της Άρτας για τα δικά μας δεδομένα.
Έχουν περάσει κοντά τρεις δεκαετίες από τότε που αρχίσαμε να συζητάμε για τον περιβόητο οδικό άξονα που κάποια στιγμή στην πορεία τον βαφτίσαμε ΛΑΚΑ, θέλοντας να ενώσουμε τη Φθιώτιδα, την Ευρυτανία και την Αιτωλοακαρνανία.
Έχουμε χάσει το λογαριασμό σε πόσες Επιτροπές Παρακολούθησης είχε τεθεί το θέμα το οποίο κάλυπτε ατελείωτες ώρες συζητήσεων που όλες κατέληγαν σε μια ευχή. Την επίσπευση των εργασιών και την ολοκλήρωση του έργου.
Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι εκείνη την περίοδο δεν υπήρχε στο τραπέζι των συζητήσεων καμία σκέψη για τον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας (Ε-65) έργο τεράστιας αναπτυξιακής σημασίας που όμως ολοκληρώθηκε και παραδόθηκε στην κυκλοφορία εξυπηρετώντας τους πολίτες.
Εμείς ακόμη συζητάμε για το Λαμία-Καρπενήσι. Στο διάστημα που μεσολάβησε αλλάξαμε κυβερνήσεις και πρωθυπουργούς, έγιναν πολλές τελετές παράδοσης-παραλαβής στο αρμόδιο υπουργείο Υποδομών, αλλάξαμε πολλούς βουλευτές, αλλάξαμε δημοτικές και περιφερειακές αρχές, Δημάρχους και Περιφερειάρχες, αλλά το μόνο που δεν αλλάξαμε είναι ο οδικός άξονας που συνδέει τη Λαμία με το Καρπενήσι.
Ελπίζουμε το έργο να το καταφέρει ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Γράμμα προς φορείς
Υπάρχει λύση για τα χρωστούμενα της ΠΕΛ. Να ακολουθήσουμε... συνταγή Φλαμπουράρη. Θα πληρώσουμε το χρέος...''με αέρα''!
Ο “Ταχυδρόμος”